Show simple item record

dc.contributor.advisorLatkovska, Inga
dc.contributor.authorLiepiņa, Nellija
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2018-02-03T02:02:33Z
dc.date.available2018-02-03T02:02:33Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other62595
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/38261
dc.description.abstractBakalaura darba “Cēsu Domes sabiedrisko attiecību komunikācija ar jauniešu auditoriju” mērķis ir noskaidrot un izanalizēt, kāda ir Cēsu novada pašvaldības sabiedrisko attiecību stratēģija attiecībā pret jauniešu auditoriju un cik efektīvi tā darbojas. Darbs sastāv no teorētiskās, metodoloģijas un empīriskās daļas. Pētnieciskā darba teorētiskajā daļā analizēta literatūra par komunikāciju institūcijām, komunikācijas kanāliem un to efektivitāti, kā arī par sabiedriskajām attiecībām, to elementiem un to izpausmi pašvaldībās, tiek apskatītas teorijas par auditoriju, tās veidiem un jauniešiem kā mediju auditoriju. Ar kontentanalīzes, intervijas un aptauju pētnieciskajām metodēm, tika noskaidrots, kāda ir pašvaldības komunikācijas stratēģija attiecībā uz jauniešiem un cik efektīvi tā šobrīd darbojas un izdarīti attiecīgie secinājumi un ieteikumi.
dc.description.abstractThe purpose of the Bachelor's paper "Communication of the Cesis City Council's public relations with the youth audience" is to find out and analyze the Cesis county municipality's public relations strategy towards the young audience and how effective it works. The work consists of theoretical, methodological and empirical part. The theoretical part of the research analyzes the literature on communication institutions, communication channels and their effectiveness, as well as on public relations, their elements and their manifestation in local governments, theories about the audience, its types and young people as a media audience are considered. Through analytical research, analysis of interviews and surveys, the municipal communication strategy for young people was clarified and how effective it is at the moment and the relevant conclusions and recommendations were made.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectKomunikācijas zinātne
dc.subjectjauniešu auditorija
dc.subjectpašvaldība
dc.subjectCēsis
dc.subjectsabiedriskās attiecības
dc.subjectārējā komunikācija
dc.titleCēsu Domes sabiedrisko attiecību komunikācija ar jauniešu auditoriju
dc.title.alternativeCesis City Council public relations communication with young audience
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record