Show simple item record

dc.contributor.advisorKalniņa, Sandra
dc.contributor.authorLukins, Andrejs
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2018-06-30T01:04:55Z
dc.date.available2018-06-30T01:04:55Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other63622
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/38423
dc.description.abstractMūsdienu pasauli raksturo tehnoloģiju straujā attīstība, kā arī angļu valodas kā lingua franca statusa nostiprināšanās. Diplomdarba mērķis ir atrast rīku, kas nodrošinātu jauniešiem nepieciešamās svešvalodas prasmes. Pētījumā tika ievākti dati no 203 anketām un piecām intervijām ar mērķi noskaidrot vidusskolas skolēnu valodas apguves ieradumus. Pētījums atklāja, ka vidusskolas skolēni savā ikdienā plaši pielieto tehnoloģijas un ir atvērti tehnoloģijās balstītai svešvalodas apguvei. Tādēļ izaicinājumi, kurus rada angļu valodas kā svešvalodas apguve, piemēram, gramatika, idiomas un pareizrakstība, varētu tikt risināti ar tehnoloģiju starpniecību. Konkordancē balstīta svešvalodas apguve tika piedāvāta kā iespējamais risinājums. Pamatojoties uz pētījuma secinājumiem, izstrādātas vidusskolas skolēniem paredzētas vadlīnijas konkordances atbalstītai svešvalodas apguvei.
dc.description.abstractModern day and age are defined by the rapid advancement of technology and the establishment of English as the lingua franca. The Diploma Paper aims at finding a tool to equip adolescents with much-needed foreign language skills. A survey research was conducted: 203 questionnaires and five interviews were collected on secondary school students’ language learning habits. The research revealed that secondary school students are avid technology users open to technology-aided learning. Thus, the challenges presented by learning English as a foreign language, e.g. grammar, idioms and spelling, could be addressed by use of technology. Concordance-aided foreign language learning was proposed as a possible solution. A framework based on the findings was created for secondary school students to concordance-aided foreign language learning.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectconcordance
dc.subjecttext corpora
dc.subjectconcordance-aided language learning
dc.subjectthe English language as a foreign language
dc.subjectsecondary school students
dc.titleKonkordances atbalstīta angļu valodas kā svešvalodas apguve vidusskolas skolēniem
dc.title.alternativeConcordance-aided Learning of English as a Foreign Language for Secondary School Students
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record