Show simple item record

dc.contributor.advisorKalēja-Gasparoviča, Daiga
dc.contributor.authorPlūme, Anete
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2018-06-30T01:05:33Z
dc.date.available2018-06-30T01:05:33Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other64996
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/38496
dc.description.abstractBakalaura darba nosaukums ir “Sešgadīgu bērnu radošuma sekmēšana vizuālās mākslas nodarbībās pirmsskolā” darbs sastāv no ievada, 3 nodaļām, 6 apakšnodaļām, kas apkopotas .. lappusēs. Darbā ievietoti 9 attēli, 7 tabulas, 30 literatūras avoti. Pētījuma mērķis ir teorētiski un praktiski analizēt un pārbaudīt kā ar vizuālās mākslas palīdzību sekmējams sešgadīgu bērnu radošums. Pētījuma priekšmets ir sešgadīgu bērnu radošums. Pamatojoties uz teorētiskajām atziņām un empīriskajām pētījuma metodēm tika pētīta sešgadīgu bērnu radošuma sekmēšana vizuālās mākslas nodarbības pirmsskolā. Teorētiskajā daļā tika analizēts radošuma jēdziena skaidrojums, tika pētītas sešgadīgu bērnu attīstības likumsakarības, tika pētīts vizuālās mākslas jēdziens un to mācību saturs, kā arī bērna radošuma sekmējoša pedagoģiskā darbība. Empīriskajā daļā tika veikts pētījums par to, kā veicināt bērniem radošumu, un kā noskaidrot, kurš bērns ir radošs un kurš nē. Pamatojoties uz pētījuma sākumā un beigās veikto analīzi var secināt, ka sešgadīgu bērnu radošuma sekmēšanu pirmsskolā noteikti var panākt ar oriģinalitāti un individualitātes respektēšanu.  
dc.description.abstractThe Bachelor’s work is titled “Promoting the creativity of children in visual arts in pre-school”. Work consists of 3 chapters, 6 sub-chapters, collected .. pages. Work includes .. pictures, .. tables, .. sources of literature. The study aims at theoretical and practical analysis and testing of the creativity of six-year-old children in visual arts. The study object is the creativity of six-year-old children. Based on theoretical knowledge and epirical study methods, the promotion of the crativity of six-year-old children in the pre-school of visual arts was studied in the pre-school. The concept of the theoretical part was to analyse, concept of creativity, the development patterns of six-year-old children, the concept of visual art and their teaching content and the child teaching creativity. The empirical part carried out a study on how to promote children creativity and how to find out which child was creative and who was not. Based on the analysis carried out at the beggining and at the end of the study, it can be concluded that the promotion of the creativity of six-year-old children in preschool can certainly be achieved with originality and respect for individuality.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectSkolas pedagoģija
dc.subjectradošums
dc.subjectiztēle
dc.subjectoriģinalitāte
dc.subjecttolerance
dc.titleSešgadīgu bērnu radošuma sekmēšana vizuālās mākslas nodarbībās pirmsskolā
dc.title.alternativePromoting the creativity of children in visual arts in pre-school
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record