Show simple item record

dc.contributor.advisorŠūmane, Ilze
dc.contributor.authorJevstigņejeva, Jeļizaveta
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2018-06-30T01:05:38Z
dc.date.available2018-06-30T01:05:38Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other65268
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/38512
dc.description.abstractMaģistra darba uzmanības centrā ir leļļu teātra nozīme ētiskās audzināšanas procesā. Pētījuma mērķis ir leļļu teātra kā ētiskās audzināšanas metodes pirmsskolas audzināšanas procesā potenciāla novērtēšana. Darba teorētiskajā daļā tiek definēta ētiskā audzināšana, tiek apkopoti tās vērtības un principi. Īpaša uzmanība ir veltīta leļļu teātra kā rotaļas metodes būtībai, veidiem un funkcijām, kuras var īstenot pirmsskolas audzināšanas procesā. Darba pētnieciskajā daļā tiek apkopots vecāku un pedagogu viedoklis par leļļu teātra nozīmi pirmsskolas audzināšanas procesā, tiek noskaidrots leļļu teātra audzināšanas metodes potenciāls. Maģistra darba mērķauditorija ir jauni pedagogi, kas turpina apgūt ētiskās audzināšanas parādību, un vecāki, kuri grib iedziļināties audzināšanas procesa būtībā.
dc.description.abstractThe following work is devoted to puppetry’s importance in ethical education process. The main objective of this work is to evaluate puppetry’s potential as a method of ethical education for preschool-age children. In the first part of the work ethical education is defined, its values and principles are generalized. Particular attention is devoted to the essence of puppetry as a play method, to its forms and functions, that can be accomplished during education process. The second part of this work concentrates on summing up the opinion of parents and pedagogues about puppetry’s importance to the preschool-age children education process, on elucidating the potential of puppetry as an education method. The magister thesis may be found interesting by young pedagogues, who continue to master their understanding of ethical education phenomenon, and by parents, who want to deepen into the essence of educational process.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectētiskā audzināšana;
dc.subjectleļļu teātris;
dc.subjectaudzināšanas vērtības;
dc.subjectpimsskolas audzināšana;
dc.subjectrotaļa;
dc.titleLeļļu teātris kā pirmsskolas (4-5 gadi) vecuma bērnu ētiskās audzināšanas metode
dc.title.alternativePuppetry as a method of ethical education for preschool-age (4-5 years old) children
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record