Show simple item record

dc.contributor.advisorRubene, Zanda
dc.contributor.authorBiezā, Katrīna Elizabete
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2018-06-30T01:05:44Z
dc.date.available2018-06-30T01:05:44Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other65449
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/38525
dc.description.abstractDiplomdarba tēma ir Sākumizglītības skolotāja profesionālo kompetenču pārnese pedagoģiskajā procesā. Darba mērķis ir pētīt 21. gadsimta sākumizglītības skolotāja kompetenču realizāciju mācību procesā. Lai sasniegtu mērķi, pētījumā tiek analizēta literatūra par skolotājam un skolēnam nepieciešamajām kompetencēm 21. gadsimtā, kā arī aktualizētas problēmas to realizēšanā paradigmu maiņas kontekstā. Balstoties uz literatūras analīzi tika novērota kompetenču pieejas realizācija 30 mācību stundās un anketēti 11 skolotāji viņu profesionālās kompetences pašvērtējuma kontekstā. Pētījuma rezultātos tika secināts, ka “Kompetencēs balstītais mācību saturs” vērtējams neviennozīmīgi kompetenču izlīdzinājumā mācību priekšmetos, kā arī tika pierādīta skolotāju savstarpējās sadarbības un atbalsta nozīme profesionālo kompetenču realizācijai mācību saturā.
dc.description.abstractThe topic of Diploma’s work is Elementary school teacher professional competences in pedagogical practice. Goal of the study is to research 21st century elementary school teacher competence realization in pedagogical practice. The goal was achieved by analyzing literature on the competences required for teachers and students in 21st century, and the problems raised in implementing them in context of paradigm shift. Based on the literature analysis 30 lessons were observed in context of implementing competence approach and 11 teachers were questioned on their professional competence self-assessment. The results concluded that "Competence-based learning curriculum" doesn’t show well-balanced competences in subjects, as well as stressed the importance of cooperation and support for teachers to carry out competences in learning process.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectpedagoga profesionālā kompetence
dc.subjectskolēna kompetences
dc.subjectkompetenču pieeja mācību procesā
dc.subject21. gadsimta prasmes
dc.titleSākumizglītības skolotāja profesionālo kompetenču pārnese pedagoģiskā praksē
dc.title.alternativeElementary school teacher professional competences in pedagogical practice
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record