Show simple item record

dc.contributor.advisorFomins, Vladislavs
dc.contributor.authorSkudra, Mārtiņš
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Datorikas fakultāte
dc.date.accessioned2018-06-30T01:07:00Z
dc.date.available2018-06-30T01:07:00Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other63946
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/38647
dc.description.abstractE-komercijas platformas ir pārsātinātas ar produktu klāstu. Sakarā ar e-komercijas popularitāti un attīstīto infrastruktūru, šobrīd uzsākt e-komercijas uzņēmējdarbību ir salīdzinoši viegli, taču pastāv liela konkurence un nav viegli atrast ienesīgus produktus, ko tirgot. Darba mērķis ir izstrādāt rīku, kas iegūtu atsauksmes par produktiem un atrastu esošo produktu trūkumus, lai varētu šo informāciju izmantot konkurētspējas uzlabošanai un tirgus nišas meklēšanai. Darbā tika aprakstīta rīka koncepcija, aprakstīti esošie rīki tirgus nišas meklēšanā, kā arī aprakstīts e-komercijas uzņēmējdarbības uzsākšanas process. Rezultātā tika izstrādāts rīks, kurš ievāc Shopify e-veikalu atsauksmes un veic produktu trūkumu meklēšanu šajās atsauksmēs, izmantojot Google Cloud Natural Language API.
dc.description.abstractIn this thesis the author writes about how today e-commerce can be seen as saturated. Due to the high popularity and developed infrastructure it has become quite easy to start a business but the competition is very high and it is hard to find profitable products to sell. The goal is to develop a tool that collects product reviews and finds product flaws in them, so that this information could be used to find market niche and improve competitivness. In this thesis author describes the concept for the tool. Author analyzes existing tools that help in finding market niche and describes the process of starting e-commerce business. As a result a tool was developed that collects Shopify reviews and extracts product flaws using Google Cloud Natural Language API.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectDatorzinātne
dc.subjectE-komercija
dc.subjectatsauksmju rasmošana
dc.subjectproduktu trūkumu meklēšana
dc.subjectaspekt-bāzētā noskaņojuma analīze
dc.titleRīka izstrāde e-komercijas produktu atsauksmju ievākšanai un produktu trūkumu meklēšanai
dc.title.alternativeDeveloping tool for e-commerce product review collection and finding product flaws
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record