• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Deutsch 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Einloggen
Dokumentanzeige 
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Uzņēmuma "MADARA Cosmetics" ANTI AGE produktu līnijas virzīšana Luksemburgas tirgū.

Thumbnail
Öffnen
303-63867-Palde_Elva_ep14029.pdf (909.8Kb)
Autor
Palde, Elva
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Bērziņa, Kristīne
Datum
2018
Metadata
Zur Langanzeige
Zusammenfassung
Bakalaura darba “Uzņēmuma “MADARA Cosmetics” ANTI AGE produktu līnijas virzīšana Luksemburgas tirgū” mērķis ir, pamatojoties uz produkta virzīšanas ārvalstu tirgū teorētiskajiem aspektiem, nozares analīzi, Eiropas un Luksemburgas kosmētikas tirgus novērtējumu, izvērtēt iespējas un izstrādāt prekšlikumus uzņēmuma “MADARA Cosmetics” ANTI AGE produktu līniju Luksemburgas virzīšanai tirgū. Bakalaura darba objekts ir Latvijā radīts dabīgās kosmētikas nozares uzņēmums A/S “MADARA Cosmetics”, kas nodarbojas ar dabīgās kosmētikas produktu ražošanu un izplatīšanu patērētājiem. Bakalaura darba struktūra ir sekojoša: ievads, 4 pamatdaļas, secinājumi un priekšlikumi. Bakalaura darba pirmajā daļā autore aplūko produkta virzīšanas ārvalstu tirgū teorētiskos aspektus. Otrajā daļā tiek apskatītas kosmētikas nozares Eiropā attīstības tendences. Trešajā daļā tiek raksturots un analizēts uzņēmums “MADARA Cosmetics”. Tālāk darba autore veic secinājumus un izvirza priekšlikumus uzņēmuma veiksmīgai ieejai Luksemburgas tirgū. Darbā izmantoti 18 attēli ,3 tabulas, 2 pielikumi. Izmantotās literatūras un avotu saraksts satur 83 vienības. Darba kopējais apjoms ir 69 lappuses. Atslēgvārdi: MADARA Cosmetics, Madara, eko kosmētika, Luksemburga, produkta virzība.
 
The aim of the bachelor’s degree diploma paper “Company’s “MADARA Cosmetics” ANTI AGE product line’s promotion into Luxembourg market” is to do an industry analysis, the evaluation of the European and Luxembourg markets based on the theoretical aspects and to evaluate the possibilities of promoting company’s “MADARA Cosmetics” ANTI AGE product line into Luxembourg market. The object of the bachelor’s degree diploma paper is a Latvian eco cosmetics company “MADARA Cosmetics” specializing in the production and distribution of natural cosmetics products to consumers. The structure of the bachelor’s degree diploma paper is as follows: introduction, 3 main parts, conclusions and suggestions. In the first part of the bachelor’s degree diploma paper the author examines the theoretical aspects of product promotion into the foreign market. The second part examines trends in the cosmetics industry in Europe. The third part describes and analyses the company "MADARA Cosmetics". Further, the author of the paper makes conclusions and makes proposals for the company's successful entrance into the Luxembourg market. The paper includes 18 images, 3 tables, 2 attachments. The list of literature and sources used contains 83 units. The total amount of work is 69 pages. Key words: MADARA Cosmetics, MADARA, eco cosmetics, Luxembourg, product promotion.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/38814
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [9009]

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV
 

 

Stöbern

Gesamter BestandBereiche & SammlungenErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagwortenDiese SammlungErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagworten

Mein Benutzerkonto

Einloggen

Statistik

Benutzungsstatistik

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV