Iekļaujošas izglītības vides organizācijas nosacījumi pamatskolā.
Author
Čudarkina, Terēza
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Marsone, Staņislava
Date
2018Metadata
Show full item recordAbstract
Maģistra darba „Iekļaujošas izglītības vides organizācijas nosacījumi pamatskolā” autore ir Terēza Čudarkina. Darba mērķis- izpētīt iekļaujošu izglītības vidi veicinošus organizācijas nosacījumus pamatskolas pedagoģiskajā procesā. Viens no pētnieciskā darba galvenajiem uzdevumiem ir analizēt situāciju iekļaujošas izglītības īstenošanā Balvu novada vispārizglītojošajās izglītības iestādēs. Darbā tika pētīta zinātniskā literatūra par pamatskolas pedagoģiskā procesa organizāciju, iekļaujošas izglītības saturu un būtību, iekļaujošas izglītības nosacījumiem pedagoģiskā procesa organizācijā vispārējās pamatizglītības posmā. Pētījuma gaitā tika noskaidroti iekļaujošas izglītības nosacījumi pamatskolas posmā. Noskaidrots Balvu novada vispārizglītojošo izglītības iestāžu pedagogu un skolu direktoru viedoklis par iekļaujošas izglītības būtību un iekļaujošas izglītības vides organizāciju un izstrādāti ieteikumi iekļaujošas izglītības vides pilnveidošanai. Maģistra darbs sastāv no trīs nodaļām, apjoms ir 60 lpp. Darba satura skaidrošanai izmantoti 15 attēli, 3 tabulas un 2 pielikumi. Maģistra darba atslēgas vārdi ir: iekļaujošā izglītība, iekļaujošas izglītības mērķgrupa, pedagoģiskais process, pedagoģiskā vide, iekļaujošas izglītības nosacījumi. The author of master paper “Conditions for the organization of inclusive education environment in the Primary School” is Tereza Chudarkina. The aim – to find out the conducive organisation's conditions for inclusive educational environments in the pedagogical process of Primary school. One of the main task of research work is to analyse the situation in the implementation of inclusive education in comprehensive educational establishments of Balvi district. The author studied scientific literature about pedagogical process organization in Primary school, the content and nature of inclusive education, conditions of inclusive education in organization of pedagogical process in Primary education stage. During the research, the conditions of inclusive education in Primary school stage were made out. It was clarified the point of view of educators and head teachers of comprehensive educational establishments of Balvi district about the nature of inclusive education and organization of inclusive education environment. Recommendations for improving inclusive education environment were made. The Master work consists of three chapters; the amount of work is 60 pages. Clarifying the content of the work there are used 15 pictures, 3 tables and 2 appendices. The key words: inclusive education, a target group of inclusive education, pedagogical process, teaching environment, conditions of inclusive education.
Collections
Related items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Izglītības zinātnes sekcijas materiāli: Latvijas Universitātes 56. zinātniskā konference ,1997.gada 3.oktobris
Latvijas Universitāte; Izglītības pētniecības institūts; Grīnfelds, Andris; Kangro, Andris; Ceļdoma, Inta (L U Izglītības pētniecības institūts, "Mācību grāmata", 1997)Saturs: prof., Dr. habil. phys. Juris Zaķis Izglītība: zinātne vai valsts pārvaldes funkciju sfēra? 4 doc, Dr. paed. Oskars Zids Izglītības pētniecība un izglītības iestāžu darbība 7 doc, Dr. phys. Andris Kangro Izglītības ... -
Privāto un pašvaldību pirmsskolas izglītības iestāžu darbības salīdzinājums pēc PQA skalas
Jankovska, Inga (Latvijas Universitāte, 2015)Maģistra darba tēma ir “Privāto un pašvaldību pirmsskolas izglītības iestāžu darbības salīdzinājums pēc PQA skalas”. Darba mērķis salīdzināt pašvaldību un privāto pirmsskolas izglītības iestāžu darbības novērtējumus un ... -
ATEE Spring University "Teacher of the 21st century: quality education for quality teaching", May 2-3, 2008
Association of Teacher Education in Europe; University of Latvia. Faculty of Education and Psychology, Department of Education (University of Latvia Press, 2008)