Elektroniskās komercijas nozīme Latvijā un tās attīstības tendences tiešsaites klientu iepirkšanās pieredzes uzlabošanā.
Author
Priedeslaipa, Sintija
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Šķiltere, Daina
Date
2018Metadata
Show full item recordAbstract
Pasaulē elektroniskā komercija ir zināma vien pāris gadu, tā ir jauna nozare, kas nākotnē nesīs daudz jaunu pārsteigumu un inovāciju, kas arvien vairāk atvieglos sabiedrības iepirkšanās pieredzi tiešsaistē. Šobrīd Latvija ir tikai attīstības sākuma posmā, bet, lai augtu un spētu savas preces un pakalpojumus piedāvāt pircējiem ārpus robežām, ir jāseko līdzi lielvalstu piemēriem, savā biznesā ieviešot jaunākās nozares tendences. Maģistra darba mērķis ir apzināt elektroniskās komercijas tendences, sākot ar globālo līmeni un beidzot ar nacionālo, apkopojot Latvijas elektroniskās komercijas ekspertu vērtējumus. Darbā tiks veikta ekspertu aptauja, jo, uzsākot elektroniskās komercijas biznesu, nepietiek vien zināt, kā izstrādāt tīmekļa vietni un ievietot produktus tajā. Aptaujas rezultātā tiks novērtēti faktori, kas, pēc ekspertu domām, ietekmē elektroniskās komercijas darbību Latvijā un tiks prognozētas nākotnes attīstības tendences, kas varētu nākotnē ietekmēt nozari. In the world, electronic commerce has only been known for a few years, it is a new industry, which will bring many new surprises and innovations in the future. Now, Latvia is at the beginning phase of electronic commerce development, but to grow and sell goods and services outside the borders, it is necessary to follow the example of the developed countries, introducing the latest trends in the business. The aim of the Master's thesis is to identify trends in electronic commerce, starting from the global level and ending with the national, summarizing the assessments of Latvian electronic commerce experts. An expert survey will be carried out in the work, because since starting an electronic commerce business is not enough to know how to design a website and place products in it. In the survey will be evaluated factors that according to expert opinion can affect electronic commerce development in Latvia and will be predicted future trends which might affect industry.