Show simple item record

dc.contributor.advisorStabulniece, Laila
dc.contributor.authorCvetanoviča, Barbara
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2018-06-30T01:08:20Z
dc.date.available2018-06-30T01:08:20Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other64419
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/38843
dc.description.abstractMobilo sakaru tīklu uzņēmumi piedāvā līdzīgus produktus un pakalpojumus, taču tas, ko izvēlas patērētājs ir atkarīgs no pareizi pielietotām mārketinga komunikācijām. Bakalaura darbā tiek analizētas SIA “LMT” izmantotās mārketinga komunikācijas, to efektivitāte un ietekme uz esošajiem un potenciālajiem klientiem. Bakalaura darba mērķis ir izpētīt un novērtēt LMT pielietoto mārketinga komunikācijas efektivitāti un izstrādāt priekšlikumus uzņēmuma pilnveidošanai un mārketinga komunikāciju labākai ietekmei uz patērētāju. Pētījums tiek veikts, balstoties uz patērētāju aptaujās sniegtajām atbildēm. Apkopojot pētījumā iegūtos datus, tiek izvirzīti secinājumi un priekšlikumi mārketinga darbību uzlabošanai un pilnveidošanai. Bakalaura darbs sastāv no trim nodaļām. Pirmajā nodaļā ir mārketinga komunikāciju teorētiskā daļa. Otrajā nodaļā ir uzņēmuma “LMT” mārketinga komunikāciju analīze. Informācija par LMT izvēlētajām komunikāciju metodēm un darbībām. Trešajā nodaļā ir apkopoti pētījuma rezultāti un novērtētas SIA “LMT” izmantotās mārketinga komunikācijas, balstoties uz aptaujās saņemtajiem datiem no patērētājiem. Bakalaura darbs sastāv no 69 lpp. Darbā ir 17 attēli, 4 tabulas un 1 pielikums. Atslēgvārdi: mārketings, komunikācijas, reklāma, patērētāji, telekominikācijas, mobilie sakari, uzņēmuma tēls, zīmols.
dc.description.abstractCompanies of mobile network offer similar product and services, however, what consumer chooses depends on properly applied marketing communications. The Bachelor’s thesis analyses the marketing communications used by SIA “LMT” as well as thei effectiveness and impact on existing and potentioal customers. The purpose of the bachelor paper is to investigate and evaluate the effectiveness of marketing communication used by LMT, and to provide proposals to develope the company and to have better impact of marketing communications on the consumer. Research is based on responses from consumer surveys. Inferences and suggestions to improve marketing activities are provided based on the summarized data, obtained from the research. The Bachelor’s thesis consists of three chapters. The first chapter is the theoretical part of marketing communications. The second chapter is an analysis of the company's "LMT" marketing communications. Third chapter summarizes the results of the research and evaluates the marketing communications used by SIA "LMT", based on consumer data received from questionnaires. Bachelor paper consists of 69 pages. The work contains 17 pictures, 4 tables and 1 attachment. Keywords: marketing, communications, advertisement, consumers, telecommunication, mobile communications, image of the company, brand.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectVadībzinātne
dc.subjectmārketinga
dc.subjectkomunikācijas
dc.subjectreklāma
dc.subjectpatērētāji
dc.subjecttelekominikācijas
dc.titleSIA "LMT" mārketinga komunikāciju analīze.
dc.title.alternativeAnalysis of SIA "LMT" Marketing Communication.
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record