• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Kultūras diplomātija un starptautiskā akadēmiskā apmaiņa: Erasmus Mundus un Erasmus+ izpēte

Thumbnail
View/Open
303-65460-KocharaKochhar_IsaniEeshani_ek17142.pdf (949.3Kb)
Author
Kochhar, Eeshani
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Muravska, Tatjana
Date
2018
Metadata
Show full item record
Abstract
Kultūras diplomātija var uzlūkot kā fenomenu dažādos veidos un jomās, taču tādās jomās kā izglītības un akadēmiskajā apmaiņā kultūras diplomātiju var aplūkot sākot no 20. gadsimta 30. gadiem Amerikas Savienotajās Valstīs. Starpvalstu akadēmiskā mobilitāte attīstīijās pateicoties globalizācijai, kā arī pieaugošajai popularitātei, izmantojot starpkultūru praksi kā palīgu politisko interešu īstenošanā. Eiropas Savienība (ES) izveidoja savu akadēmiskās mobilitātes programmu Erasmus Mundus 2003. gadā, kā piemēru ņemot Fulbraita stipendiju programmu Amerikas Savienotajās Valstīs (1946. gads). Erasmus Mundus programmu izveidoja akadēmiskās mobilitātes kanālus ar valstīm, kas nav ES dalībvalstis. Šajā pētījumā tiek analizēti apmaiņas programmas noteicošie faktori. Pētījuma uzmanības centrā ir Erasmus Mundus programma, kā arī Erasmus + programma. Lai izpētītu šīs idejas, tiek izmantota politikas stratēģijas analīze. Pētījumā iegūtie rezultāti tiek analizēti maigās varas un normatīvās Eiropas kontekstā.
 
Cultural Diplomacy can be observed as a phenomenon in practice in various forms, but in the specific forms including educational and academic exchange since the 1930s, beginning in the United States. Academic mobility between countries accelerated with globalization, and also as a result of the increased popularity of utilising intercultural practices to serve political interest. The European Union (EU) inaugurated its flagship initiative, akin to the Fulbright Scholarship programme of the United States (1946), in the year 2003 with the establishment of the Erasmus Mundus programme that created a channel for academic mobility with Non-EU countries. This study is an enquiry into the determinants underlying this shift. The focus of the study is on the Erasmus Mundus programme as well as the Erasmus+ programme. Policy Framework analysis is used to explore these ideas. The results are then analysed from the perspectives of soft power analysis and normative Europe.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/38868
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [8528]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV