Show simple item record

dc.contributor.advisorMuravska, Tatjana
dc.contributor.authorKochhar, Eeshani
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2018-06-30T01:08:27Z
dc.date.available2018-06-30T01:08:27Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other65460
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/38868
dc.description.abstractKultūras diplomātija var uzlūkot kā fenomenu dažādos veidos un jomās, taču tādās jomās kā izglītības un akadēmiskajā apmaiņā kultūras diplomātiju var aplūkot sākot no 20. gadsimta 30. gadiem Amerikas Savienotajās Valstīs. Starpvalstu akadēmiskā mobilitāte attīstīijās pateicoties globalizācijai, kā arī pieaugošajai popularitātei, izmantojot starpkultūru praksi kā palīgu politisko interešu īstenošanā. Eiropas Savienība (ES) izveidoja savu akadēmiskās mobilitātes programmu Erasmus Mundus 2003. gadā, kā piemēru ņemot Fulbraita stipendiju programmu Amerikas Savienotajās Valstīs (1946. gads). Erasmus Mundus programmu izveidoja akadēmiskās mobilitātes kanālus ar valstīm, kas nav ES dalībvalstis. Šajā pētījumā tiek analizēti apmaiņas programmas noteicošie faktori. Pētījuma uzmanības centrā ir Erasmus Mundus programma, kā arī Erasmus + programma. Lai izpētītu šīs idejas, tiek izmantota politikas stratēģijas analīze. Pētījumā iegūtie rezultāti tiek analizēti maigās varas un normatīvās Eiropas kontekstā.
dc.description.abstractCultural Diplomacy can be observed as a phenomenon in practice in various forms, but in the specific forms including educational and academic exchange since the 1930s, beginning in the United States. Academic mobility between countries accelerated with globalization, and also as a result of the increased popularity of utilising intercultural practices to serve political interest. The European Union (EU) inaugurated its flagship initiative, akin to the Fulbright Scholarship programme of the United States (1946), in the year 2003 with the establishment of the Erasmus Mundus programme that created a channel for academic mobility with Non-EU countries. This study is an enquiry into the determinants underlying this shift. The focus of the study is on the Erasmus Mundus programme as well as the Erasmus+ programme. Policy Framework analysis is used to explore these ideas. The results are then analysed from the perspectives of soft power analysis and normative Europe.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectEkonomika
dc.subjectcultural diplomacy
dc.subjectexchange
dc.subjectSoft power
dc.subjectEuropean Union
dc.subjectErasmus Mundus
dc.titleKultūras diplomātija un starptautiskā akadēmiskā apmaiņa: Erasmus Mundus un Erasmus+ izpēte
dc.title.alternativeCultural Diplomacy and International Academic Exchange: a study of the Erasmus Mundus and Erasmus+
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record