Saistvārdu mācīšana vidusskolā: mācību grāmatu analīze
Author
Černišova, Marina
Co-author
Latvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāte
Advisor
Farneste, Monta
Date
2018Metadata
Show full item recordAbstract
Šajā pētījumā tiek prezentēti empīriskā pētījuma rezultāti, pētot saistītājvārdu mācību metodes vidusskolā. Trīs specializētās korporas tika apkopotas, lai aprakstītu dažādus populārākos uzdevumu veidus un mācīšanas metodes saistītājvārdu mācīšanai, kā arī saistītājvārdu lietošanas biežumu un uz tiem balstītos uzdevumus. Ir konstatētas būtiskas atšķirības dažādu saikņu vārdu izmantošanā dažādās mācību grāmatās. Darba autore pierāda, ka katram uzdevumu veidam ir īpašas pedagoģiskas īpašības, kas atdala tos no citiem veidiem. Pētījumā iegūtie atklājumi var būt interesanti pētniekiem, kuri pētījuši saistītājvārdu dažadību un uz tiem balstītiem uzdevumiem, valodu pedagogiem un citiem lietišķās valodniecības speciālistiem. The present research presents the results of empirical research investigating the methods of teaching linking words at Secondary school. Thee specialized corpora were compiled to represent the various most popular types of tasks and methods of teaching linking words and the frequency of usage of linking words themselves and tasks based on them. Considerable differences have been revealed in the use of different linking words in different learning books. The author demonstrates that each type of tasks has specific pedagogical characteristics distinguishing it from other types. The findings obtained in the research may be of interest to researchers investigating varieties of linking words and tasks based on them, language educators and other specialists in applied linguistics.