Show simple item record

dc.contributor.advisorFarneste, Monta
dc.contributor.authorČernišova, Marina
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2018-06-30T01:10:01Z
dc.date.available2018-06-30T01:10:01Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other64648
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/39034
dc.description.abstractŠajā pētījumā tiek prezentēti empīriskā pētījuma rezultāti, pētot saistītājvārdu mācību metodes vidusskolā. Trīs specializētās korporas tika apkopotas, lai aprakstītu dažādus populārākos uzdevumu veidus un mācīšanas metodes saistītājvārdu mācīšanai, kā arī saistītājvārdu lietošanas biežumu un uz tiem balstītos uzdevumus. Ir konstatētas būtiskas atšķirības dažādu saikņu vārdu izmantošanā dažādās mācību grāmatās. Darba autore pierāda, ka katram uzdevumu veidam ir īpašas pedagoģiskas īpašības, kas atdala tos no citiem veidiem. Pētījumā iegūtie atklājumi var būt interesanti pētniekiem, kuri pētījuši saistītājvārdu dažadību un uz tiem balstītiem uzdevumiem, valodu pedagogiem un citiem lietišķās valodniecības speciālistiem.
dc.description.abstractThe present research presents the results of empirical research investigating the methods of teaching linking words at Secondary school. Thee specialized corpora were compiled to represent the various most popular types of tasks and methods of teaching linking words and the frequency of usage of linking words themselves and tasks based on them. Considerable differences have been revealed in the use of different linking words in different learning books. The author demonstrates that each type of tasks has specific pedagogical characteristics distinguishing it from other types. The findings obtained in the research may be of interest to researchers investigating varieties of linking words and tasks based on them, language educators and other specialists in applied linguistics.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectValodniecība
dc.subjectuzdevums
dc.subjectmācību grāmatas
dc.subjectsaistītājvārdu klasifikācija
dc.subjectmācīšanas metodes
dc.subjectsaistītājvārdu mācīšana
dc.titleSaistvārdu mācīšana vidusskolā: mācību grāmatu analīze
dc.title.alternativeTeaching Linking Words at Secondary School: a Coursebook Analysis
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record