Show simple item record

dc.contributor.advisorStašāne, Lolita
dc.contributor.authorRudakova, Diāna
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2018-06-30T01:12:55Z
dc.date.available2018-06-30T01:12:55Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other65770
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/39375
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir “Latvijas valsts simtgades svinēšana sociālajā tīklā Facebook.com” Pētījuma mērķis: noskaidrot, kā notiks svinēšanas komunikācija Latvijas simtgades notikuma ietvaros un izpētīt, kā Latvijas iedzīvotāji iesaistās Latvijas valsts simtgades svinēšanas procesā. Darba teorētiskajā daļā raksturots kultūras mārketinga un pasākumu mārketinga jēdziens, kā arī sociālo mediju, lietotāju radīta satura un rituālkomunikācijas jēdziens. Facebook.com ierakstu izpētei izvēlēta kvantitatīvā kontentanalīze, Latvijas iedzīvotāju viedokļu izpētei izvēlēta anketēšanas metode un daļēji strukturēta intervija. Darba pētījuma rezultāti liecina par to, ka Latvijas valsts simtgades svinēšanas procesā, krievvalodīgie nejūtas piederīgi savai valstij un svinēšanas procesam, kā arī lielāka publikāciju daļa, saistībā ar Latvijas valsts simtgadi, ir par pasākumiem, kas ir organizēti par godu Latvijas simtgadei.
dc.description.abstractBachelor’s thesis title is “Latvia’s centenary celebration in social media Facebook.com”. The objective of the research is: to find out how the communication of the celebration will be held throughout the Latvia’s centenary events and examine how Latvia’s inhabitants engage in the process of Latvia’s centenary celebration. In the theoretical part of the work are defined the concepts of cultural and event marketing, as well as the concepts of social media, user-generated content and ritual communication. For the research of the posts published on Facebook.com was chosen the quantitative content analysis method, for the research of the opinions of Latvia’s inhabitants were chosen the survey and semi-structured interview methods. The results of the research show that Russian-speaking inhabitants don’t feel like they belong to their country and the process of Latvia’s centenary celebration, as well as majority of publications related to the Latvia’s centenary is about events, organised in honour of Latvia’s centenary.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectKomunikācijas zinātne
dc.subjectkultūras mārketings
dc.subjectpasākumu mārketings
dc.subjectsociālie mediji
dc.subjectrituālkomunikācija
dc.subjectlietotāju radīts saturs
dc.titleLatvijas valsts simtgades svinēšana sociālajā tīklā Facebook.com
dc.title.alternativeLatvia’s centenary celebration in social media Facebook.com
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record