Show simple item record

dc.contributor.advisorZitmane, Marita
dc.contributor.authorGrīga, Roberta
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2018-06-30T01:12:57Z
dc.date.available2018-06-30T01:12:57Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other65776
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/39377
dc.description.abstractBakalaura darba “Specializēto alus zīmolu etiķetes kā patērētāju izvēli ietekmējošs faktors” mērķis ir izpētīt, vai un kā specializēto alus zīmolu etiķetes ietekmē patērētāju izvēli. Darbs sastāv no četrām daļām – teorētiskās, metodoloģiskās, empīriskās un secinājumiem. Darba teorētiskajā daļā tiek apskatīta akadēmiskā literatūra par zīmolu un vizuālo identitāti zīmola komunikācijā, kā arī pārliecināšanas komunikācija un vizuālie un tekstuālie pārliecināšanas paņēmieni. Metodoloģiskajā daļā tiek aplūkotas pētījumam izvēlētās metodes un veikts to izvēles pamatojums: kvalitatīva kontentanalīze, daļēji strukturēta intervija un ietvertais novērojums. Empīriskajā daļā tiek apkopoti un analizēti pētījuma rezultāti. Pētījuma rezultāti detalizēti atklāj, kādi pārliecināšanas paņēmieni tiek izmantoti etiķešu izveidē un kā etiķetes ietekmē patērētāja izvēli.
dc.description.abstractThe goal of the Bachelor Thesis “Craft beer brand labels as an influential factor of consumers’ choice” is to research if and how the choice of consumers is influenced by the labels of craft beer brands. The work consists of four parts – theoretical, methodological, empirical part and conclusions. The theoretical part reviews the academical material about brand and visual identity in brand communication and brand labels. After that the persuasion communication and visual and textual persuasion techniques are reviewed. The methodological part reviews and justifies the use of the qualitative methods chosen for the research. The chosen methods are qualitative content analysis, semi structured interview and participant observation. In the empirical part of the research paper the results are summarized and analyzed. The results of the study detail the types of persuasion techniques used on labels and how the label affects consumers' choices.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectKomunikācijas zinātne
dc.subjectzīmola etiķete
dc.subjectpārliecināšanas komunikācija
dc.subjectvieglie alkoholiskie dzērieni
dc.subjectmārketings
dc.subjectpatērētāju izvēle
dc.titleSpecializēto alus zīmolu etiķetes kā patērētāju izvēli ietekmējošs faktors
dc.title.alternativeCraft beer brand labels as an influential factor of consumers' choice
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record