Show simple item record

dc.contributor.advisorStašāne, Lolita
dc.contributor.authorRābe, Elza
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2018-06-30T01:12:58Z
dc.date.available2018-06-30T01:12:58Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other65786
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/39378
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir “Kosmētikas zīmolu atpazīstamība un auditorijas attieksme: “Bioderma”, “Vichy”, “ Eucerin” gadījums”. Darba mērķis ir noskaidrot cik informēta ir Latvijas sabiedrība par aptiekās pieejamo kosmētiku zīmoliem – “Bioderma”, “Vichy”, “Eucerin”, kā arī uzzināt, kāpēc patērētājs izvēlas konkrēto produktu, jo konkurence mūsdienu tirgū ir ļoti liela un tā tikai palielinās. Teorētiskajā daļā tiek apskatītas teorijas par zīmola raksturojumu, zīmola funkcijām, zīmola klasifikācijām, patērētāja uzvedību, attieksmi, un integrēto mārketinga komunikāciju. Bakalaura darbā secināts, ka patērētājs koncentrējas uz zīmola kvalitāti, tā reklāmu un kā zīmols sevi pasniedz plašākai auditorijai. Kā arī, jo aktīvāk zīmols strādā ar mārketinga aktivitātēm un instrumentiem, jo pamanāmāks un atpazīstamāks tas paliek, tas skaidri iezīmējas pētījumā par šiem trīs zīmoliem.
dc.description.abstractThe Bachelor's thesis “Cosmetic brand awareness and consumer attitude: the case of “Bioderma”, “Vichy”, “Eucerin”. The aim of the work is how informed is Latvian costumers aboaut cosmetic products wich they consumed, and also find out why they choose those cosmetic products – “Bioderma”, “Vichy”, “Eucerin”, not the other ones, because competition between them are very big. The theoretical part views brand meaning, functions, classification and also about what is the consumer behaviour and the last one about marketing comunication. The Bachelor's paper concludes that the consumer focuses on brand quality, advertising, and how the brand presents itself to a bigger audience. As well as the more active the brand is with marketing activities, the more prominent and recognizable it remains, it clearly stands out in the study of these three brands.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectKomunikācijas zinātne
dc.subjectzīmols
dc.subjectkosmētikas produkti
dc.subjectattieksme
dc.subjectatpazīstamība
dc.subjectmārketinga komunikācija
dc.titleKosmētikas zīmolu atpazīstamība un auditorijas attieksme: "Bioderma", "Vichy", "Eucerin" gadījums
dc.title.alternativeCosmetic brand awareness and consumer attitude: the case of "Bioderma", "Vichy", "Eucerin"
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record