Show simple item record

dc.contributor.advisorŠulmane, Ilze
dc.contributor.authorPinupe, Dace
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2018-06-30T01:13:00Z
dc.date.available2018-06-30T01:13:00Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other65858
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/39385
dc.description.abstractBakalaura darba “Psiholoģiskās ietekmēšanas paņēmienu izmantošana seriālā “Mr. Robot”, to ietekme uz uzvedību un uztveri dažādās auditorijās” mērķis ir noskaidrot, vai un ar kādiem paņēmieniem seriāls “Mr. Robot” ietekmē cilvēku, tā domāšanu un uzvedību. Teorētiskajā daļā tiek apskatīts, kā darbojas cilvēka uztvere, mediju satura ietekme uz skatītāju un efekti, ko var izraisīt seriāli, kā arī veikts ieskats televīzijas seriāla žanra raksturojumā. Ar semiotisko analīzi, eksperimentu un interviju noskaidrots, kādi paņēmieni tiek izmantoti seriālā “Mr.Robot”, vai un ar kādiem paņēmieniem seriāls ietekmē auditoriju, kā arī tas, vai šo auditorijas ietekmēšanas paņēmienu rezultātā skatītājs tiek emocionāli ietekmēts un mainās viņa attieksme un uzvedība. Pētījuma laikā pierādījās, ka seriālā “Mr. Robot” izmantotie kino formas un vizuālie elementi nav ietekmējoši vai biedējoši, pretēji seriāla saturam un sižetam. Iegūtie dati norāda, ka daļai respondentu pēc sērijas noskatīšanās ir novērojami īslaicīgi efekti.
dc.description.abstractThe goal of the bachelor thesis “Use of methods of psychological influence in TV series “Mr.Robot” and their impact on behavior and perceptions of different audiences” is to find out if and with what techniques TV series “Mr.Robot” affects person’s thoughts and actions. In the theoretical part author analyzes how people’s perception works, how media content affects audience and what effects do TV series make, and also an overview of TV series as a genre. With semiotic analysis, experiments and interviews the author findsout what different techniques are used in TV series “Mr. Robot”, that affect audience and if these techniques change viewer’s emotions, perceptions and behavior. During research author found out that cinematic elements and visual elements used in TV series “Mr. Robot” are not frightening and influencing, unlike series plot and storyline. However, data obtained indicates that some respondents felt short-term effects after watching TV series episode.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectKomunikācijas zinātne
dc.subjectuztvere
dc.subjectmediju efekti
dc.subjectietekmēšanas paņēmieni
dc.subjectseriāls “Mr. Robot”
dc.titlePsiholoģiskās ietekmēšanas paņēmienu izmantošana seriālā "Mr. Robot", to ietekme uz uzvedību un uztveri dažādās auditorijās
dc.title.alternativeUse of methods of psyhological influence in TV series "Mr. Robot" and their impact on behavior and perceptions of different audiences
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record