Show simple item record

dc.contributor.advisorStašāne, Lolita
dc.contributor.authorKolmogorova, Larisa
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2018-06-30T01:13:02Z
dc.date.available2018-06-30T01:13:02Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other65890
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/39391
dc.description.abstractBakalaura darba “Organizāciju “Raunas Dārzs” un “Fat Cat” mārketinga komunikācijas analīze sociālajos medijos “Facebook” un “Instagram”” mērķis ir izpētīt un izanalizēt organizāciju mārketinga komunikāciju sociālajos medijos “Facebook” un “Instagram”, salīdzināt un novērtēt organizāciju veikumus, kā arī izstrādāt ieteikumus citām organizācijām. Teorijas daļā tiek aplūkota kas ir organizācijas, mārketinga būtība un komunikācija, sociālie mediji un to veidi, detalizētāk iepriekš minētie sociālie tīkli, sociālo mediju mārketings, kā arī patērētāju uzvedība. Pētījumā iegūtie rezultāti liecina, ka sociālie mediji var kalpot kā vienīgais kanāls mārketinga komunikācijas nolūkos, jo to funkcijas un iespējas palīdz sasniegt visus organizāciju nostādītos mērķus. Organizācijas ar sociālajiem medijiem var veicināt atpazīstamību, pārdošanas apjoma augšanu, piesaistīt jaunus klientus, kā arī veicināt atgriezenisko saiti.
dc.description.abstractThe bachelor thesis “Marketing communication analysis of organizations "Raunas Dārzs" and "Fat Cat" in social media “Facebook” and “Instagram”” objective is to research and analyse organizations marketing communication in social media “Facebook” and “Instagram”, compare and evaluate performance of both organizations, and develop recommendations for other organizations. Theoretical part of the thesis consists of nature of organization, marketing and its communication, social media and its types, description of “Facebook” and “Instagram”, social media marketing and consumer behaviour. The research results suggest that social media can serve as the only channel for marketing communication purposes, as their functions and capabilities help to achieve all the goals set by the organization. Organizations with social media can promote visibility, sales growth, attract new customers, and promote feedback.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectKomunikācijas zinātne
dc.subjectsociālie mediji
dc.subject“Facebook”
dc.subject"Instagram"
dc.subjectmārketinga komunikācija
dc.subjectsociālo mediju mārketings
dc.titleOrganizāciju "Raunas Dārzs" un "Fat Cat" mārketinga komunikācijas analīze sociālajos medijos "Facebook" un "Instagram"
dc.title.alternativeMarketing communication analysis of organizations "Raunas Dārzs" and "Fat Cat" in social media "Facebook" and "Instagram"
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record