dc.contributor.advisor | Tūbele, Sarmīte | |
dc.contributor.author | Gailāne, Madara | |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte | |
dc.date.accessioned | 2018-07-02T01:05:04Z | |
dc.date.available | 2018-07-02T01:05:04Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.other | 64031 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/39463 | |
dc.description.abstract | Arvien vairāk bērniem pirmsskolā ir runas un valodas traucējumi. Pie logopēda bērni nonāk tikai vēlākā pirmsskolas vecumā, lai gan optimāls laiks koriģējoši attīstošās darbības uzsākšanai varētu būt jau 3 gadu vecumā. Profilaktiskā virziena attīstīšana ļautu samazināt to bērnu skaitu, kas pie logopēda nokļūst ar ielaistiem runas un valodas traucējumiem. Logopēda un pirmsskolas pedagoga sadarbība veicina pareizas runas veidošanos jau 2 – 3 gadu vecumā. Pētījuma mērķis: izpētīt logopēda un pirmsskolas pedagoga sadarbības iespējas 2 – 3 gadus vecu bērnu pareizas runas veicināšanai. Pētījuma uzdevumi: 1.Izpētīt 2 – 3 gadus vecu bērnu vispārējās attīstības raksturojumu; 2.Analizēt teorētisko literatūru par runas un valodas attīstību un pareizu runu; 3.Raksturot logopēda un pirmsskolas pedagoga sadarbību; 4.Izstrādāt pareizu runu veicinošu rotaļu; 5.Izvērtēt rotaļas iedarbību pareizas runas veicināšanai 2 – 3 gadus veciem bērniem; 6.Apkopot un analizēt iegūtos datus. | |
dc.description.abstract | More and more children in the preschool have speech and language disorders. Children can get to speech therapy only at a later pre-school age, although the optimal time for speech and language disorder correction could be at the age of 3. The development of a preventive approach would help to reduce the number of children who get speech-language disorders and need a speech therapy. The cooperation between the speech therapist and the preschool teacher promotes the correct speech formation at the age of 2 – 3 years. The aim of the research: to study the cooperation between the speech therapist and preschool teacher to promote the correct speech in 2 to 3 year old children. Research tasks: 1. To study the general development of 2 to 3 year old children; 2. To analyze theoretical literature on speech and language development and correct speech; 3. To characterize the cooperation between speech therapist and preschool teacher; 4. To develop a speech-supportive play; 5. To evaluate the effect of the play for the promotion of correct speech in 2 to 3 year old children; 6. To collect and analyze the obtained data. | |
dc.language.iso | lav | |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.subject | Pedagoģija | |
dc.subject | pareiza runa | |
dc.subject | sadarbība | |
dc.subject | 2 - 3 gadus veci bērni | |
dc.subject | pirmsskolas pedagogs | |
dc.subject | logopēds | |
dc.title | Logopēda un pirmsskolas pedagoga sadarbība pareizas runas veicināšanai pirmsskolā 2-3 gadus veciem bērniem | |
dc.title.alternative | Cooperation between speech therapist and preschool teacher to promote the correct speech in 2 to 3 year old preschool children | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/masterThesis | |