Show simple item record

dc.contributor.advisorMiezīte, Sandra
dc.contributor.authorBaltiņa, Lāsma
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2018-07-02T01:05:07Z
dc.date.available2018-07-02T01:05:07Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other64229
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/39471
dc.description.abstractPētījumu hipotēze. Koriģējoši attīstošā darbība noritēs sekmīgāk, ja logopēds •izzinās bērnu skaņu izrunas īpatnības un roku sīkās motorikas attīstību; •analizēs skaņu izrunas traucējumu daudzveidību un korekcijas posmus; •izmantos vingrinājumus un rotaļas roku sīkās motorikas un artikulācijas kustību pilnveidei.
dc.description.abstractThe hypothesis of research. The corrective development activity will proceed more successfully if the speech therapist •finds out the peculiarities of sound pronunciation of children and the development of hands little motoric; •analyses the multiplicity of the pronunciation disturbance of sounds and their correction stages; •uses exercises and games for the perfection of hands little motoric and articulation movements.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectkoriģējošā attīstība
dc.subjectsīkā motorika
dc.subjectmēļeņi
dc.subjectstarpzobu izruna
dc.subjectrotaļas
dc.titleSkaņas L izrunas traucējumu novēršana 5 – 6 gadīgiem bērniem pirkstu vingrinājumos un rotaļās
dc.title.alternativeThe prevention of pronunciation disorder of consonant L using finger games and exercises
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record