Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorBaranova, Sanita
dc.contributor.authorOgbudži, Līva
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2018-07-02T01:05:11Z
dc.date.available2018-07-02T01:05:11Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other64288
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/39479
dc.description.abstractTemats – „Pirmsskolas izglītības iestādes un vecāku sadarbība: Latvijas – Lielbritānijas pieredze”. Autore – Līva Ogbudži Vadītāja – Sanita Baranova Pētījuma mērķis - salīdzinoši izpētīt pirmsskolas izglītības iestādes sadarbību ar vecākiem Latvijā un Lielbritānijā. Pētījuma uzdevumi – 1.Analizēt teorētisko un metodisko literatūru par pedagoģisko sadarbību, 2.Analizēt normatīvos dokumentus saistībā ar pirmsskolas izglītību Latvijā un Lielbritānijā, 3.Veikt empīrisku pētījumu par pedagoģisko sadarbību pirmsskolas izglītības iestādē Latvijā un Lielbritānijā. 4.Balstoties pētījuma rezultātos, izstrādāt ieteikumus veiksmīgas pedagoģiskās sadarbības veikšanai. Pētījuma jautājums - Kādas ir atšķirības starp pirmsskolas izglītības iestādes un vecāku sadarbību Latvija un Lielbritānijā? Pētījuma metodes: Datu ieguves metodes- •Teorētiskās literatūras analīze, •Dokumentu analīze, •Daļēji atvērtā intervija. Datu apstrādes un analīzes metodes - •Kontenanalīze. Pētījuma bāze - pirmsskolas izglītības iestāde Latvijā, pirmsskolas izglītības iestāde Lielbritānijā, 8 skolotāji. Darba apjoms – 41 lpp. Diplomdarbā ietvertas 2 tabulas, 4 attēli, 9 pielikumi,26 literatūras avoti. Pirmajā daļā analizēta zinātniskā literatūra par pedagoģiskās sadarbības nozīmi, formām, metodēm un barjerām. Pētītas Latvijas un Lielbritānijas pirmsskolas izglītības programmas. Otrajā daļā, empīriskajā daļā tika veiktas intervijas un analizēta iegūtā informācija. Nobeigumā tika izstrādāti secinājumi un ieteikumu veiksmīgai pedagoģiskās sadarbības veidošanai, kā arī ieteikumi par turpmākās pētniecības iespējām. Atslēgas vārdi - pedagoģiskā sadarbība, pedagoģiskās sadarbības barjeras, pedagoģiskās sadarbības formas un metodes, pirmsskolas izglītības iestādes un vecāku sadarbība.
dc.description.abstractTopic – “Preschool and parent’s cooperation: Latvian – Great Britain experience”. Author – Liva Ogbuji. Tutor - Sanita Baranova. Aim of research – Compare Preschool and parent’s cooperation in Latvia and Great Britain. Tasks of research – 1.Analyze theoretical and methodological literature on pedagogical cooperation. 2.Analyze normative documents related to pre-school education in Latvia and the Great Britain 3.Conduct an empirical research on pedagogical cooperation in pre-school educational institutions in Latvia and the United Kingdom. 4.Based on the results of the research, develop recommendations for good pedagogical cooperation. Research question - What are the differences between a pre-school educational institution and parents' cooperation in Latvia and Great Britain? Research methodology: Data mining methods- •Analysis of theoretical literature, •Document Analysis, •Partly open interview. Research base – Preschool in Latvia, nursery in Great Britain, 8 teachers. Bachelor’s work volume - 41 pages, 2 tables, 4 pictures, 9 supplements, 26 literature used. The first part analyzes the scientific literature on the importance of pedagogical cooperation, forms, methods and barriers. Latvian and British pre-school educational programs have been studied. In the second part, the empirical part carried out interviews and analyzed the information obtained. In conclusion, conclusions and suggestions for successful pedagogical co-operation were drawn up. As well as suggestions for future research opportunities. Keywords - Pedagogical cooperation, pedagogical cooperation barriers, forms and methods of pedagogical cooperation, pre-school educational institutions and parent’s cooperation.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectpedagoģiskā sadarbība
dc.subjectpedagoģiskās sadarbības barjeras
dc.subjectpedagoģiskās sadarbības formas un metodes
dc.subjectpirmsskolas izglītības iestādes un vecāku sadarbība
dc.titlePirmsskolas izglītības iestādes un vecāku sadarbība: Latvijas - Lielbritānijas pieredze
dc.title.alternativePreschool and parent’s cooperation: Latvia – Great Britain experience
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige