Show simple item record

dc.contributor.advisorAugustāne, Inta
dc.contributor.authorDiļevka, Regīna
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2018-07-02T01:05:29Z
dc.date.available2018-07-02T01:05:29Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other64748
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/39519
dc.description.abstractDažāda veida spēles tiek izmantotas angļu valodas stundās, bet sacensību spēļu efekts uz vārdu krājuma apguvi 4. klasē ir maz pētīts temats. Darbs ir uzrakstīts, lai izpētītu sacensību spēļu ietekmi uz vārda krājuma apguvi, izmantojot tās mācību stundās. Lai izpētītu šo jautājumu tika izmantotas sekojošas metodes: anketa skolēniem, lai noskaidrotu viņu attieksmi pret spēļu izmantošanu stundā, tests, kurš varētu palīdzēt novērtēt jaunā vārdu krājuma zināšanas un anketa skolotājiem, lai noskaidrotu viņu attieksmi pret sacensību spēļu izmantošanu stundās. Rezultāti parādīja sacensību spēļu pozitīvo ietekmi uz vārdu krājuma apguvi. Sacensību spēles saņēma pozitīvas atsauksmes no skolēniem un skolotājiem, nodrošināja pozitīvu atmosfēru klasē un motivēja skolēnus mācīties angļu valodu. Diplomdarbā ir izteikti ieteikumi turpmākajām pētījumam par šo tēmu.
dc.description.abstractThere are many kinds of games used during the English language lessons, but it has not been studied much how competitive games can help to acquire vocabulary in Form 4. The Diploma Paper is written to explore the impact of competitive games on vocabulary acquisition by implementing them into the lessons. To investigate this question the author used the questionnaire for learners to become familiar with their attitude towards this question; the test which would help to assess the knowledge of new vocabulary; and the questionnaire for teachers to study their attitude towards competitive games. The results have reflected the positive influence of competitive games on vocabulary acquisition. Competitive games appeared to have favorable responses from both learners and teachers, provided a positive atmosphere in the classroom and motivated learners to study English. Suggestions for the following study of the present Research topic are made in the Paper.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectSacensību spēles
dc.subjectsacensības
dc.subjectvārdu krājuma apgūšana
dc.subjectangļu valoda
dc.subjectsvešvaloda
dc.titleSacensību spēles vārdu krājuma apguves veicināšanai angļu valodas stundās 4. klasē
dc.title.alternativeCompetitive Games to Facilitate Vocabulary Acquisition in Form 4 in English Lessons
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record