Show simple item record

dc.contributor.advisorSiliņa-Jasjukeviča, Gunta
dc.contributor.authorAraka, Aleksandra
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2018-07-02T01:05:33Z
dc.date.available2018-07-02T01:05:33Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other64941
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/39529
dc.description.abstractDarba autore: Aleksandra Araka. Bakalaura darba tēma ir „ Kooperatīvās mācīšanās komunikatīvās kompetences sekmēšana latviešu valodas stundās trešajā klasē”. Darba mērķis ir teorētiski un empīriski izpētīt kooperatīvo mācīšanos komunikatīvās kompetences sekmēšanu latviešu valodas mācību procesā 3. klasē. Pētījuma uzdevumi: 1.Analizēt kooperatīvās mācīšanās jēdzienu teorijā, raksturot principus un priekšrocības; 2.Pētīt 3. klases latviešu valodas mācību satura pārskatu komunikatīvās kompetences attīstīšanai; 3.Raksturot komunikatīvo kompetenci un tās nozīmi latviešu valodas apguves procesā; 4.Analizēt informāciju par kooperatīvās mācīšanās iespējām skolēnu komunikatīvās kompetences sekmēšanai 3. klasē; 5.Izstrādāt kritērijus kooperatīvo mācību efektivitātes novērtēšanai skolēnu komunikatīvās kompetences sekmēšanai. 6.Veikt situācijas sākotnējo izpēti x vidusskolas 3.b, 3.c un 3.d klasēs. 7.Veikt pedagoģisko izmēģinājuma darbību x vidusskolas 3.a, 3.b, 3.d klasēs. 8.Apkopot pētījuma rezultātus, izvirzot secinājumus un priekšlikumus. Darbs balstās kooperatīvās mācīšanās paņēmieniem, kuri sekmē komunikatīvo kompetenci latviešu valodas stundās trešajā klase. Teorētiskajā daļā tiek apkratītas atsevišķi kooperatīvās un komunikatīvās kompetences jēdzieni, kooperatīvās mācīšanās paņēmieni ar komunikatīvās kompetences sekmēšanu. Praktiskajā daļā tiek veikta novērošana un pedagoģiskā izmēģinājuma darbība. Bakalaura darba apjoms 77 lapaspuses, kuras ietver 4 tabulas, 7 diagrammas, 32 bibliogrāfiskā saraksta vienību skaitu, un 4 pielikumu skaitu.
dc.description.abstractAuthor: Aleksandra Araka. The theme of the Bachelor is "Promotion of cooperative learning communicative competence in the Latvian language classes in the 3rd grade." The aim of the paper is to theoretically and empirically investigate the communicative competence in cooperative learning in the teaching of the Latvian language in the 3rd grade. Research tasks: 1.To analyse the concept of cooperative learning in theory, to describe principles and advantages; 2.To study the study of the 3rd grade Latvian language study content for the development of communicative competence; 3.To describe the communicative competence and its role in the process of learning the Latvian language; 4.To analyse information about cooperative learning opportunities for promoting pupils communicative competence in class 3; 5.To develop criteria for assessing the effectiveness of co-operative learning in promoting communicative competence of pupils. 6.Take a preliminary study of the situation in x high school grades 3b, 3c and 3d. 7.Take a pedagogical trial at x high school grades 3a, 3b, 3c, 3d. 8.Summarize the results of the research, putting forward conclusions and suggestions. The work is based on collaborative learning techniques that promote communicative competence in the third lesson of the Latvian language. The theoretical part covers certain concepts of cooperative and communicative competence, co-operative learning methods with the promotion of communicative competence. Practical part is observation and pedagogical trial work. The volume of the bachelor paper is 77 pages, which includes 4 tables, 7 diagrams, 32 bibliographic list items, and 4 numbers of annexes.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectSkolas pedagoģija
dc.subjectKooperatīvā mācīšanās
dc.subjectKomunikatīvā kompetence
dc.subjectLatviešu valoda
dc.subjectKooperatīvās mācīšanās paņēmieni
dc.titleKooperatīvās mācīšanās komunikatīvās kompetences sekmēšana latviešu valodas stundās trešajā klasē
dc.title.alternativePromotion of cooperative learning communicative competence in the Latvian language classes in the 3rd grade
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record