Показать сокращенную информацию

dc.contributor.advisorBirziņa, Rita
dc.contributor.authorLāce-Jeruma, Līga
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ķīmijas fakultāte
dc.date.accessioned2018-07-02T01:06:13Z
dc.date.available2018-07-02T01:06:13Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other64510
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/39586
dc.description.abstractDarba mērķis ir noskaidrot, kā tiek attīstīta skolēnu vides apziņa (zināšanas, attieksmes un izturēšanās), pamatojoties uz izglītības ilgtspējīgai attīstībai (IIA) pamatprincipiem. Apkopojot visas pētījumā gūtās atziņas, autore secina, ka Ekoskolas var būt veiksmīgas vides apziņas veicinātājas, ja skolotāji iesaistās vides problēmu integrācijā mācību saturā caur IIA pamatprincipiem un pamatkompetencēm.
dc.description.abstractThe aim of the thesis is to find out how the environmental awareness (knowledge, attitude and behavior) of pupils is developed, based on basic principles of Education for Sustainable Development (ESD). Summarizing all the findings of the study, the author concludes that Eco-Schools can be successful promoters of environmental awareness, if teachers engage in integration of environment problems into the content of the study through the basic principles and key competences of the ESD.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectEkoskola
dc.subjectizglītība ilgtspējīgai attīstībai
dc.subjectVides apziņa
dc.subjectilgtspējīgas attīstības pamatkompetences
dc.subjectatkritumi
dc.titleEkoskolas gada tēmas "Atkritumi" integrēšana bioloģijas stundās
dc.title.alternativeIntegration of annual Eco-Schools topic “Waste” in biology lessons
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Файлы в этом документе

Thumbnail

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию