Show simple item record

dc.contributor.advisorKarnups, Viesturs Pauls
dc.contributor.authorKang, Yiqi
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2018-07-02T01:07:46Z
dc.date.available2018-07-02T01:07:46Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other63204
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/39755
dc.description.abstractANOTĀCIJA Turpmākajā pētījumā galvenā uzmanība ir pievērsta trešās puses mobilo tiešsaistes maksājumu metodei un tās ietekmei uz patērētāju uzvedību Ķīnā. Ķīnā ir vērojama tendence – mobilo maksājumu metožu izmantošanas pieaugums. Mobilo maksājumu pakalpojumu tirgus pašlaik atrodas pārejas situācijā – no sākotnējo un neveiksmīgo darbību kursa uz daudzsološu izredžu nākotni, kā arī neskaidrības ar tehnoloģiskajām inovācijām. Balstoties uz šo attīstības stadiju, šī darba mērķis ir izpētīt faktorus un modeļus attiecībā uz mobilo maksājumu ietekmi uz patērētāju uzvedību. Faktori, kuri ietekmē mobilo ierīču uztveri un pieņemšanu ir īpaši būtiski un palīdz uzzināt vai mobilajiem maksājumiem ir pozitīva ietekme uz patērētāju izdevumu izturēšanos salīdzinājumā ar citiem maksājumu veidiem, piemēram, skaidras naudas un debetkarti. Turklāt šis pētījums sniedz lasītājiem ieskatu par konkrētām psiholoģiskajām pārmaiņām patērētāju vidū, pieņemot un nepārtraukti izmantojot mobilos maksājumus. Atslēgvārdi: trešās puses maksājums, mobilais maksājums, virtuālais naudasmaks, tiešsaistē, patērētāju uzvedība, izdevumu izturēšanās, Ķīna
dc.description.abstractThe following study is focused on the third-party online mobile payment method and its influence on consumer behavior in China. In China, a trend of increasing usage of mobile payment method has been observed. The mobile payment service market is currently undergoing a process of transition from a course of tentative and unsuccessful operations, to a future of promising prospect as well as some uncertainties with underlying new technological innovations. On the basis of this stage of development, the aim of this thesis is to look into the factors and manners regarding the influence of mobile payments have on the consumer’s behavior, specifically, the factors which play a role in influencing consumer’s perception and adoption of mobile payment and whether mobile payments have positive effect on consumer’s spending behavior in comparison with other payment methods, such as cash and debit cards. Additionally, it gives readers a great insight into particular psychological changes in consumers along the way of adopting and continuously using mobile payment. Key words: third-party payment, mobile payment, e-wallet, online, consumer behavior, spending behavior, China
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectVadībzinātne
dc.subjectThird-party payment
dc.subjectmobile payment
dc.subjecte-wallet
dc.subjectonline
dc.subjectconsumer behavior
dc.titleTrešo pušu e-maksājumu metožu ietekme uz patērētāju uzvedību Ķīnā
dc.title.alternativeHow Third-Party e-payment methods affect consumer behavior in China
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record