Show simple item record

dc.contributor.advisorDunska, Margarita
dc.contributor.authorPedčenko, Viktors
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2018-07-02T01:07:49Z
dc.date.available2018-07-02T01:07:49Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other63292
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/39759
dc.description.abstractStraujajā tehnoloģiju attīstības laikā uzņēmējdarbībā tiek domāts, kā jaunās tehnoloģijas integrēt biznesa stratēģijā - vai jaunā tehnoloģija palīdzēs uzņēmumam strādāt efektīvāk, samazinot izmaksas, vai sniegs iespēju piedāvāt klientiem jaunus pakalpojumus un produktus, vai arī strādāt efektīvāk un sniegt jaunus pakalpojumus un produktus. Maģistra darba tēma ir “Pakalpojumu industrijas dzīves cikls un norieta iemesli. Ārpakalpojuma zvanu centru piemērs”, jo jaunu tehnoloģiju parādīšanās ietekmē to, kā nozares uzņēmumi turpinās savu attīstību un kādus pakalpojumus sniegs, kā arī to, kā aizstājējprodukti, kuri rodas tehnoloģiju sasniegumu rezultātā, ietekmē uzņēmuma vai visas nozares dzīvesciklu. Darba teorētiskajā daļā aplūkota dzīves ciklu teorija, biznesa modelēšana, vadības kompetences un mākslīgā intelekta tehnoloģija. Izmantojot pakalpojuma sniedzēju aptauju, intervijas ar pakalpojuma saņēmējiem, sniedzējiem, tehnoloģiju un biznesa modelēšanas ekspertiem un finanšu pārskata analīzes metodes, noskaidrots, kā nozares uzņēmumiem mainīties, lai izvairītos no dzīves cikla norieta. Atslēgvārdi: dzīves cikls, norieta iemesli, mākslīgais intelekts, biznesa modelis.
dc.description.abstractIn the era of development of new technologies, entrepreneurship is thinking about how to integrate new technologies into business strategy - whether new technologies will help the company to work more efficiently reducing costs, or give the opportunity to provide new services and products to its customers, or both - to work more efficiently and provide new services and products. The theme of the master thesis is " The life-cycle of service industry and the causes of decline. Example of outsourced call centers" as new technologies affect how businesses in the industry continue to grow and what services they deliver, and how the substitute products that result from technological advances affect the life-cycle of the company or the entire industry. The theoretical part of the study describes the theory of life-cycles, business modeling, management competencies and artificial intelligence technology. Using service providers’ survey, interviews with recipients of services, providers, technology and business modeling experts and financial analysis methods, it has been investigated how the industry changes to avoid the decline of the life-cycle. Keywords: life-cycle, causes of decline, artificial intelligence, business model.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectVadībzinātne
dc.subjectDzīves cikls
dc.subjectNorieta iemesli
dc.subjectMākslīgais intelekts
dc.subjectBiznesa modelis
dc.titlePakalpojumu industrijas dzīves cikls un norieta iemesli. Ārpakalpojuma zvanu centru piemērs.
dc.title.alternativeThe life-cycle of service industry and the causes of decline. Example of outsourced call centers.
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record