Show simple item record

dc.contributor.advisorVeselova, Andžela
dc.contributor.authorGriķe, Sigita
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2018-07-02T01:07:51Z
dc.date.available2018-07-02T01:07:51Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other63385
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/39762
dc.description.abstractSigita Griķe. Bakalaura darbs “Iepakojums kā patērētāju rīcību ietekmējošais faktors”. Pārdomāts un labi izstrādāts iepakojums palīdz preci izcelt starp konkurentiem un ir pamanāmāks veikalu plauktos, kas veicina lielāku preču noietu. Bakalaura darba mērķis ir, pamatojoties uz iepakojuma teorētiskām atziņām, un patērētāju aptaujas rezultātiem izpētīt uzņēmuma “Milzu” un “Oho” brokastu pārslu iepakojumus, atklāt nepilnības un sniegt priekšlikumus šo iepakojumu pilnveidošanai. Darbs sastāv no ievada, četrām nodaļām, secinājumiem un priekšlikumiem. Pirmajā bakalaura darba nodaļā tiks izpētīti patērētāju rīcības teorētiskie aspekti un pirkuma lēmuma ietekmējošie faktori. Otrajā nodaļā tiks apskatīts iepakojuma raksturojums. Trešajā nodaļā tiks salīdzināti brokastu pārslu “Milzu” un “Oho” iepakojumi. Ceturtajā nodaļā tiks izanalizēti aptaujā iegūtie rezultāti. Un darba noslēgumā tiks apkopoti secinājumu un sniegti priekšlikumi. Pētījuma periods: 2018. gada janvāris – maijs. Darbs sastāv no 75 lapaspusēm, tajā ir 25 attēli, 1 tabula un 3 pielikumi. Atslēgvārdi: patērētāju rīcība, iepakojums, iepakojuma dizains, krāsu nozīme, brokastu pārslas “Milzu” un “Oho”.
dc.description.abstractSigita Griķe. Bachelor work “Packaging as a factor affecting consumer behavior”. A thoughtful and well-designed package helps to highlight a product among competitors and is more prominent on store shelves, which promotes greater product sales. The aim of the Bachelor work: based on theoretical knowledge of packaging and consumer survey results to research the company “Milzu” and “Oho” breakfast cereal packages, to identify flaws and make suggestions for improving these packages. The Bachelor work consists of an introduction, four chapters, conclusions and suggestions. The first chapter will look at the theoretical aspects of consumer behavior and the factors influencing the purchase decision. The second chapter will look at the characteristics of the packaging. The third chapter will compare the company “Milzu” and “Oho” breakfast cereal packages. The fourth chapter will analyze the results of the questionnaire. And at the end of the work, will summarize the conclusions and make suggestions. Research period: 2018 January- May. The amount of work: 75 pages, including 25 pictures, 1 table and 3 appendixes. Keywords: consumer behavior, packaging, packaging design, color meaning, breakfast cereals “Milzu” and “Oho”.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectVadībzinātne
dc.subjectPatērētāju rīcība
dc.subjectIepakojums
dc.subjectIepakojuma dizains
dc.subjectKrāsu nozīme
dc.subjectBrokastu pārslas
dc.titleIepakojums kā patērētāju rīcību ietekmējošais faktors.
dc.title.alternativePackaging as a factor affecting consumer behavior.
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record