Show simple item record

dc.contributor.advisorDanusēvičs, Mārtiņš
dc.contributor.authorBogdanova, Karīna
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2018-07-02T01:08:18Z
dc.date.available2018-07-02T01:08:18Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other63848
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/39825
dc.description.abstractBakalaura darba “SIA Lattelecom integrētās mārketinga komunikācijas stratēģijas izveide” mērķis ir pilnveidot uzņēmuma integrētās mārketinga komunikācijas stratēģiju. Pētījuma veikšanai tika izmantota intervijas metode, lai noskaidrotu ekspertu domas par konkurenci nozarē un kā tiek īstenota mārketinga komunikācija. Ar aptaujas metodi tika apkopoti 152 klientu viedokļi. Ar dokumentu analīzes metodi tika aprakstīta telekomunikāciju nozare un izmantotie komunikācijas elementi. Svarīgākie faktori uzņēmuma izvēlē ir cena un kvalitāte, taču ietekmē arī pozitīvās atsauksmes. Lattelecom IMK stratēģijā jāveic mērķauditorijas, pozicionēšanas un mērķu precizēšana. Darba apjoms ir 100 lapas; tajā iekļauti 27 attēli, 7 tabulas, 5 pielikumi. Atslēgas vārdi: Lattelecom, telekomunikācijas, komunikācija, integrētā mārketinga komunikācija, IMK stratēģija.
dc.description.abstractThe aim of the bachelor thesis titled "Development of Lattelecom Ltd integrated marketing communication strategy" is to improve an integrated marketing communication strategy of the company. The research used an interview method to find out expert opinions about competition in the industry and how marketing communication is implemented. The survey method summarizes 152 customer opinions. The document analysis method described the telecommunications sector and used communication elements. The key factors in choosing a company are price and quality, but also affects positive feedback. Lattelecom IMC strategy needs to refine target audiences, positioning and aims. The work volume is 100 pages; it include 27 images, 7 tables, 5 attachments. Keywords: Lattelecom, telecommunications, communication, integrated marketing communication, IMK strategy.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectVadībzinātne
dc.subjectLattelecom
dc.subjecttelekomunikācijas
dc.subjectkomunikācija
dc.subjectintegrētā mārketinga komunikācija
dc.subjectIMK stratēģija
dc.titleSIA Lattelecom integrētās mārketinga komunikācijas stratēģijas izveide.
dc.title.alternativeDevelopment of Lattelecom Ltd integrated marketing communication strategy.
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record