Show simple item record

dc.contributor.advisorVeselova, Andžela
dc.contributor.authorDeisons, Haralds
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2018-07-02T01:08:20Z
dc.date.available2018-07-02T01:08:20Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other63900
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/39829
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir mārketinga komunikācijas un to pilnveidošanas iespējas uzņēmumā SIA ‘’Rimi Latvia’’. Bakalaura darba mēŗkis ir, pamatojoties uz mārketinga komunikāciju teorētiskām atziņām, esošo komunikāciju izpēti un uzņēmuma klientu viedokļu apkopojumu, izanalizēt uzņēmuma SIA ‘’Rimi Latvia’’ esošo mārketinga komunikāciju pielietojumu, atklāt nepilnības un sniegt priekšlikumus to pilnveidošanai. Bakalaura darbs sastāv no trim nodaļām, 1. nodaļā autors apskatīs mārketinga komunikāciju teorētiskos aspektus, 2. nodaļā veiks ‘’Rimi Latvia’’ izmantoto mārketinga komunikāciju analīzi, 3. nodaļā atspoguļos aptaujāto ‘’Rimi Latvia’’ klientu viedokļus un darba beigās apkopos secinājumus un sniegs priekšlikumus mārketinga komunikācijas pilnveidošanai. Darba apjoms ir 80 lapaspuses, tai skaitā 26 attēli un 12 tabulas.
dc.description.abstractThe title of bachelor’s thesis ir SIA ‘’Rimi Latvia’’ marketing communications analysis and improvement opportunities. By reviewing literature and conducting a survey, aim of the thesis is to analyze current marketing communications of retailer SIA’’Rimi Latvia’’, find out weaknesses and give suggestions for improvement. Bachelor thesis consists of 3 chapters, on 1st chapter author will examine theoretical aspects of marketing communications. On 2nd chapter author will analyze the marketing communication tools used by ‘’Rimi Latvia’’ and in 3rd chapter author will analyze the opinions of surveyed customers of ‘’Rimi Latvia’’. Based on findings of all three chapters, author makes conlsucions and gives his suggestions for the further development of marketring communications in ‘’Rimi Latvia’’.In total, paper consists of 80 pages, including 26 images and 12 tables.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectVadībzinātne
dc.subjectmārketinga komunikācijas
dc.subjectRimi
dc.subjectreklāma
dc.subjectnoieta stimulēšana
dc.subjectsabiedriskās saskarsmes
dc.titleMārketinga komunikācijas un to pilnveidošanas iespējas uzņēmumā SIA "Rimi Latvia".
dc.title.alternativeSIA "Rimi Latvia" marketing communications analysis and improvement opportunities.
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record