Mārketinga pētījumu problemātika un to nozīme uzņēmumu attīstībā, pieņemot biznesa lēmumus.
Author
Čekavaja, Laura
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Batraga, Anda
Date
2018Metadata
Show full item recordAbstract
Maģistra darba “Mārketinga pētījumu problemātika un to nozīme uzņēmumu attīstībā, pieņemot biznesa lēmumus” mērķis ir identificēt galvenās mārketinga pētījumu aktualitātes, mūsdienu tendences un mārketinga pētījumu nozīmi uzņēmumu attīstībā. Lai sasniegtu mērķi, autore uzvirza divas hipotēzes un sešus darba uzdevumus. Darbs sastāv no trim daļām – pirmajās divās tiek identificētas ārvalstu autoru un pētnieku definētās nozares aktualitātes un aprakstīti starptautiska pētījuma rezultāti. Trešajā daļā tiek pamatota divu veikto pētījumu metodoloģija un analizēti rezultāti. Autore secina, ka apstiprinās abas izvirzītās hipotēzes, tiek apkopoti būtiskākie secinājumi un sniegti priekšlikumi mārketinga pētījumu jomā strādājošajiem, Latvijas uzņēmumiem un turpmākai izpētei. The goal of master’s thesis “Marketing research issues and their significance in business development, making business decisions” is to identify state of the art of marketing research, current trends and significance of marketing research in business development. The author sets two hypotheses and six objectives to achieve the goal. The thesis consists of three parts: first two identify state of the art of research industry defined by foreign authors and researchers, as well as describe the results of an international study. Methodology of two studies is justified and results are analyzed in the third part. The author concludes that both proposed hypotheses are true, summarizes key findings and makes proposals for specialists working in the marketing research field, Latvian companies and further research.