Show simple item record

dc.contributor.advisorKarnups, Viesturs Pauls
dc.contributor.authorKrauze, Arnis Jānis
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2018-07-02T01:08:31Z
dc.date.available2018-07-02T01:08:31Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other64555
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/39856
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir „ Latvijas uzņēmumu stratēģija ieiešanai ārējā tirgū”. Pareizas ārējā tirgus ieiešanas stratēģijas izstrāde ir viens no svarīgākajiem lēmumiem, kas ir jāpieņem uzņēmumam paplašinoties ārējā tirgū, tādējādi sekmējot turpmāko darbību un attīstību. Bakalaura darba mērķis ir rast risinājumu Latvijas IKT nozares uzņēmumu ieiešanai ārējā tirgū, to stratēģiju un veidu izvēli. Bakalaura darba pirmajā nodaļā analizēti ārējā tirgū ieiešanas veidu un stratēģiju teorētiskie aspekti, otrajā nodaļā ir veikta pasaules un Latvijas IKT nozares analīze un nozares regulējošie normatīvie akti un trešajā nodaļā sniegts pamatojums Latvijas IKT nozares uzņēmumu ārējā tirgus ieiešanas stratēģijas izvēlei.
dc.description.abstractThe subject of this thesis is “Foreign market entry strategy of Latvian companies”. Developing the right foreign entry strategy is on of the most important decisions that a business has to make when expanding into an external market and thereby contributing to further action and development. The aim of the thesis is to find a solution for Latvian ICT companies entering the foreign market, it’s foreign market entry strategy and mode. The first chapter of this thesis analyzes the theoretical aspects of the foreign market entry strategies and modes, the second chapter is dedicated to the analysis of the ICT industry and it’s legislation, the third chapter provides a solution for Latvian ICT companies entering a foreign market.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectVadībzinātne
dc.subjectārējais tirgus
dc.subjectieiešanas stratēģija
dc.subjecteksports
dc.subjectIKT
dc.subjectIT
dc.titleLatvijas uzņēmumumu stratēģija ieiešanai ārējā tirgū.
dc.title.alternativeForeign market entry strategy of Latvian companies.
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record