Tūrisma biznesa loma ekonomikā un attīstības iespējas Latvijā
Author
Stepanova, Zane
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Leitāne, Līga
Date
2018Metadata
Show full item recordAbstract
Tūrisma nozare pēdējos gados ir piedzīvojusi nozīmīgas pārmaiņas. Mainoties ekonomiskai situācijai pasaulē, tehnoloģiju attīstībai un informācijas pieejamībai, mainās tūristu ceļošanas paradumi un prasības. Līdz ar to nemitīgi jāmainās tūrisma nozarei kā produkcijas un pakalpojumu sniedzējai. Kā viena no Latvijas prioritātēm tiek izvirzīta tūrisma potenciāla izmantošana, kuru veiksmīgi attīstot iespējams palielināt tūrisma kā nozares devumu valsts ekonomikā, uzlabojot ekonomisko situāciju valstī, tādā veidā palielinot nodarbinātību un sabiedrības dzīvi kopumā. Darba mērķis ir veikt tūrisma biznesa nozīmības novērtējumu Latvijas ekonomikā un identificēt nozares ietekmējošos faktorus, izvirzīt iespējamos priekšlikumus veiksmīgai tūrisma nozares attīstībai. In recent years, the tourism industry has changed significantly. Taking into account the changing economic situation in the world, technological development and access to information, tourists traveling habits and requirements change too. Consequently, the tourism industry needs to be constantly changed as a provider of products and services. One of the priorities of Latvia is the use of tourism potential, whose successful development can increase the contribution of tourism as an industry as a state economy, improve the economic situation in the country, that way increasing employment and social life in general. The aim of the work is to evaluate the importance of tourism business in the Latvian economy and to identify the factors influencing the sector, to propose possible proposals for the successful development of the tourism industry.
Collections
Related items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Starptautiskā tūrisma pieprasījums Latvijas lauku tūrismā
Jermaševiča, Marika (Latvijas Universitāte, 2009)Bakalaura darba tēma ir starptautiskā tūrisma pieprasījums Latvijas lauku tūrismā. Darba mērķis ir piedāvāt priekšlikumus lauku tūrisma veicināšanai starptautiskajā tūrisma tirgū Bakalaura darbs sastāv no trīs nodaļām. ... -
Tūrisma produkts Madonas rajonā un tā virzīšana tūrisma tirgū
Lase-Vosele, Sanita (Latvijas Universitāte, 2010)Pirmajā nodaļā tiek apskatīts tūrisma produkta jēdziens, tā būtība un specifiskās īpatnības, kā arī noskaidroti tūrisma produkta līmeņi, tūrisma produkta dzīves cikls, Butlera tūrisma vietas dzīves cikls un noskaidroti ... -
Patērētāju apmierinātība ar tūrisma pakalpojuma produktu jaunatnes tūrisma mītnē „Profitcamp”
Zaņegina, Jeļena (Latvijas Universitāte, 2008)Maģistra darbā ar nosaukumu: „Patērētāju apmierinātība ar tūrisma pakalpojuma produktu jaunatnes tūrisma mītnē „Profitcamp”” ietvaros tiek pētīta un analizēta klientu apmierinātība Rīgas jauniešu viesnīcā „Profitcamp”, ...