• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Tūrisma produkts Madonas rajonā un tā virzīšana tūrisma tirgū

Thumbnail
View/Open
303-36962-Sanita_Lase_Vosale_VadZ010637.pdf (2.269Mb)
Author
Lase-Vosele, Sanita
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Medne, Ilze
Date
2010
Metadata
Show full item record
Abstract
Pirmajā nodaļā tiek apskatīts tūrisma produkta jēdziens, tā būtība un specifiskās īpatnības, kā arī noskaidroti tūrisma produkta līmeņi, tūrisma produkta dzīves cikls, Butlera tūrisma vietas dzīves cikls un noskaidroti produkta plānošanas pamatelementi. Otrajā nodaļā tiek apskatīta mārketinga komunikāciju sistēma, galvenie mārketinga Mix elementi, kā arī sīkāk tiek apskatīts produkta virzīšanas process. Trešajā un Ceturtajā nodaļā jau tiek atspoguļoti autora praktiskie pētījumi. Trešajā nodaļā tiek apkopota un analizēta informācija par esošajām naktsmītnēm Madonas rajonā un to piedāvātajiem papildus pakalpojumiem, kā arī tiek apkopota internetā atrastā informācija par piedāvātajiem ceļojumu maršrutiem un apskates objektiem Madonas rajonā. Ceturtajā nodaļā autors izstrādā jaunu tūrisma produktu – jaunu ceļojuma maršrutu, ko piedāvāt patērētājiem.
 
The first chapter is discussed the concept of tourism product, its nature and specificē features, as well as clarification of the tourism product levels, tourism product life cycle, Butler tourist spot life cycle of product planning and clarification of key elements. The second chapter deals with the marketing communication system, the main elements of the marketing Mix, and is discussed in more detail the process of product promotion. The third and fourth chapter is already being reflected in the author's practical research. The third chapter is compiled and analyzed information on existing accommodation in Madona region and they offer additional services, as well as being collected on the Internet to find information on the proposed travel routes and sights Madona region. The fourth chapter the author developed a new tourism product - the new travel routes to offer to consumers.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14555
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [8528]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV