Show simple item record

dc.contributor.advisorMedne, Ilzeen_US
dc.contributor.authorLase-Vosele, Sanitaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:58:47Z
dc.date.available2015-03-23T13:58:47Z
dc.date.issued2010en_US
dc.identifier.other36962en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14555
dc.description.abstractPirmajā nodaļā tiek apskatīts tūrisma produkta jēdziens, tā būtība un specifiskās īpatnības, kā arī noskaidroti tūrisma produkta līmeņi, tūrisma produkta dzīves cikls, Butlera tūrisma vietas dzīves cikls un noskaidroti produkta plānošanas pamatelementi. Otrajā nodaļā tiek apskatīta mārketinga komunikāciju sistēma, galvenie mārketinga Mix elementi, kā arī sīkāk tiek apskatīts produkta virzīšanas process. Trešajā un Ceturtajā nodaļā jau tiek atspoguļoti autora praktiskie pētījumi. Trešajā nodaļā tiek apkopota un analizēta informācija par esošajām naktsmītnēm Madonas rajonā un to piedāvātajiem papildus pakalpojumiem, kā arī tiek apkopota internetā atrastā informācija par piedāvātajiem ceļojumu maršrutiem un apskates objektiem Madonas rajonā. Ceturtajā nodaļā autors izstrādā jaunu tūrisma produktu – jaunu ceļojuma maršrutu, ko piedāvāt patērētājiem.en_US
dc.description.abstractThe first chapter is discussed the concept of tourism product, its nature and specificē features, as well as clarification of the tourism product levels, tourism product life cycle, Butler tourist spot life cycle of product planning and clarification of key elements. The second chapter deals with the marketing communication system, the main elements of the marketing Mix, and is discussed in more detail the process of product promotion. The third and fourth chapter is already being reflected in the author's practical research. The third chapter is compiled and analyzed information on existing accommodation in Madona region and they offer additional services, as well as being collected on the Internet to find information on the proposed travel routes and sights Madona region. The fourth chapter the author developed a new tourism product - the new travel routes to offer to consumers.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleTūrisma produkts Madonas rajonā un tā virzīšana tūrisma tirgūen_US
dc.title.alternativeTourism product of Madonas region and it's progress in the tourism targeten_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record