Klientorientēta pakalpojumu pārvaldība pašvaldībā
Author
Vāvere, Irīna
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Purgailis, Māris
Date
2018Metadata
Show full item recordAbstract
Maģistra darba “Klientorientēta pakalpojumu pārvaldība pašvaldībā” mērķis ir pamatojoties uz teorētiskajām atziņām par klientorientētu attieksmi identificēt problēmas Ikšķiles novada pašvaldības pakalpojumu organizācijā un izstrādāt priekšlikumus klientorientētas pakalpojumu pārvaldības izmaiņām. Autore ir analizējusi klientorientētu pakalpojumu sniegšanu un aktuālās prasības valsts pārvaldes pakalpojumu sniegšanā pašvaldībās un analizējusi pakalpojumu pārvaldību Ikšķiles novada pašvaldībā. Pētījumā veiktas ekspertu intervijas par pakalpojumu pārvaldību Ikšķiles novada pašvaldībā, kurās tika noskaidrots un analizēts dažādu līmeņu ekspertu viedoklis. Darbs sastāv no 99 lapām, 3 attēliem, 8 tabulām, 7 pielikumiem. The aim of Master’s Thesis “Client-oriented Service Management in Local Municipality” is based on theoretical knowledge of clients behaviour to try to identify problems in service organisation of Ikskile Local Municipality and to develop proposals for change in client orientated service management. The author has analysed the provision of client services and current requirements for provision of public administration services in local municipalities also analysing service management in Ikskile Local Municipality. The study carried out expert interviews of service management in Ikskile Local Municipality which identified and analysed the views of various experts at different levels. The work contained 99 pages, 3 images, 8 tables and 7 attachments.