Show simple item record

dc.contributor.advisorPurgailis, Māris
dc.contributor.authorVāvere, Irīna
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2018-07-02T01:08:37Z
dc.date.available2018-07-02T01:08:37Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other65108
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/39872
dc.description.abstractMaģistra darba “Klientorientēta pakalpojumu pārvaldība pašvaldībā” mērķis ir pamatojoties uz teorētiskajām atziņām par klientorientētu attieksmi identificēt problēmas Ikšķiles novada pašvaldības pakalpojumu organizācijā un izstrādāt priekšlikumus klientorientētas pakalpojumu pārvaldības izmaiņām. Autore ir analizējusi klientorientētu pakalpojumu sniegšanu un aktuālās prasības valsts pārvaldes pakalpojumu sniegšanā pašvaldībās un analizējusi pakalpojumu pārvaldību Ikšķiles novada pašvaldībā. Pētījumā veiktas ekspertu intervijas par pakalpojumu pārvaldību Ikšķiles novada pašvaldībā, kurās tika noskaidrots un analizēts dažādu līmeņu ekspertu viedoklis. Darbs sastāv no 99 lapām, 3 attēliem, 8 tabulām, 7 pielikumiem.
dc.description.abstractThe aim of Master’s Thesis “Client-oriented Service Management in Local Municipality” is based on theoretical knowledge of clients behaviour to try to identify problems in service organisation of Ikskile Local Municipality and to develop proposals for change in client orientated service management. The author has analysed the provision of client services and current requirements for provision of public administration services in local municipalities also analysing service management in Ikskile Local Municipality. The study carried out expert interviews of service management in Ikskile Local Municipality which identified and analysed the views of various experts at different levels. The work contained 99 pages, 3 images, 8 tables and 7 attachments.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectVadībzinātne
dc.subjectpakalpojumu pārvaldība
dc.subjectattieksme
dc.subjectklients
dc.subjectkomunikācija
dc.subjectvietējā pašvaldība
dc.titleKlientorientēta pakalpojumu pārvaldība pašvaldībā
dc.title.alternativeClient-oriented Service Management in Local Municipality
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record