Show simple item record

dc.contributor.advisorĀboliņa, Inese
dc.contributor.authorBratuškins, Viesturs
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2018-07-02T01:13:05Z
dc.date.available2018-07-02T01:13:05Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other63689
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/40322
dc.description.abstractŠis bakalaura darbs pēta Eiropas kopējās aviācijas politikas veidošanu starptautiskajā politiskajā sistēmā. Darba izstrādes gaitā tiek izvirzīts mērķis – pamatojoties uz starptautisko attiecību skaidrojošajām teorijām, apskatīt Eiropas atvērto debesu politiku. Darba gaitā tiek skaidrota Eiropas aviācijas politika ar reālisma, neoreālisma, liberālisma un neoliberālisma teoriju palīdzību. Daba uzdevums ir apskatīt Eiropas Savienības darbības, veidojot kopējo Eiropas aviācijas politiku. Pētījumā tika izmantota gadījuma analīzes metode, par gadījumu tika ņemta Eiropas aviācijas politikas veidošana un no tās izrietošās sekas. Darba hipotēze - Eiropas vienotās gaisa telpas programma ir veiksmīgi atrisinājusi problēmas gaisa satiksmes jomā. Uz sākotnēji izvirzīto hipotēzi tiek atbildēts apstiprinoši, jo Eiropā kopējā lidojumu kavējumu statistika ir uzlabojusies un gaisa transportu vēl joprojām varam saukt par drošāko pārvietošanās līdzekli.
dc.description.abstractThe batchelors research is about formation of European common aviation policy in international aviation political system. The purpose of the work is to look at European open skies policy through international relationa theory aproach. Through out the work author tried to explain the European aviation policy with realism, neorealism, libearalism and neoliberal theories. The task was to view European Union actions, while forming common European aviation policy. In research was used case study method, case was formation of European aviation policy and consequences that it caused. The hypothesis of the work – Single European skies programme has secsesfuly solved the problems ir air traffic industry. At the end it was concluded that hypothesis was proven right, because in Europe avarage flight delay statistics has improved and still we can say airtravel is the safest mean of transport.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPolitikas zinātne (politoloģija)
dc.subjectEiropas aviācijas politika, , , ,.
dc.subjectreālisms
dc.subjectneoreālisms
dc.subjectliberālisms
dc.subjectneoliberālisms
dc.titleEiropas kopējās aviācijas politikas veidošana starptautiskajā politiskajā sistēmā
dc.title.alternativeFormation of common European aviation policy in international political system
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record