Показать сокращенную информацию

dc.contributor.advisorStašāne, Lolita
dc.contributor.authorSuvorova, Irina
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2018-07-02T01:13:45Z
dc.date.available2018-07-02T01:13:45Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other65857
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/40395
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir „Luminor bankas” komunikācija stratēģija un auditorijas reakcija uz „DNB banka” un „Nordea banka”. Darbs sastāv no trīs daļām - teorētiskās, metodoloģiskās un empīriskās daļas. Darba mērķis ir izpētīt teorētisko informāciju par zīmolu, tā identitāti, atpazīstamību, kā arī par zīmolu apvienošanu jaunā zīmolā „Luminor”. Tiks veikta banku klientu viedokļu apkopošana un izpētīta „Luminor bankas” komunikācija ar auditoriju. Darbs ir sadalīts trijās lielās nodaļās, kur pirmā nodaļa ir teorētiskā daļa, otrā metodoloģiskā daļa un trešā empīriskā daļa. Visām šīm nodaļām ir izveidotas arī apakšnodaļas. Pētījuma objekts ir jaunizveidotā banka „Luminor”, kura radusies divu banku apvienošanas procesā – tās komunikācijas stratēģija un klientu viedokļi. Viens no mērķiem - izpētīt klientu viedokļus un bankas „Luminor” komunikāciju (cik laicīgi un saprotami bija sniegta informācija), balstoties uz to izvirzīti pētnieciskie jautājumi. Nobeigumā tiks apkopots vai pētījuma gaitā izvirzītie jautājumi ir apstiprinājušies, kā arī secinājumi par teorētisko un praktisko informāciju un pētījuma gaitu.
dc.description.abstractThe subject of the Bachelor's paper is the communication strategy of “Luminor Bank” and the audience reaction to DNB Bank and Nordea Bank. The work consists of three parts - theoretical, methodological and empirical parts. The aim of the work is to investigate the theoretical information about the brand, its identity, its reputation, and the merging of brands into the new brand “Luminor”. The collection of bank customer opinions would be done and “Luminor Bank's” communication with the audience was explored. The work is divided into three major chapters, where the first chapter is the theoretical part, the second methodological part and the third empirical part. There are also sub sections for all these chapters. The object of the research is the newly formed bank “Luminor” , which arose in the process of merging two banks - its communication strategy and customer opinions. One of the goals is to investigate customer opinions and communication from “Luminor” Bank (as timely and intelligible information was provided) based on research questions raised. To conclude, the issues raised in the study will be summarized, as well as conclusions about theoretical and practical information and the progress of the study.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectKomunikācijas zinātne
dc.subjectZīmola atpazīstamība
dc.subjectNordea banka
dc.subjectDNB banka
dc.subjectMārketings
dc.subjectLuminor banka
dc.title„Luminor bankas" komunikācija stratēģija un auditorijas reakcija uz „DNB banka" un „Nordea banka" apvienošanos
dc.title.alternativeCommunication strategy of Luminor Bank and the audience reaction to the merger of DNB Bank and Nordea Bank
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Файлы в этом документе

Thumbnail

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию