Show simple item record

dc.contributor.advisorNikiforovs, Juris
dc.contributor.authorVrubļevska, Nora
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2018-07-04T01:02:02Z
dc.date.available2018-07-04T01:02:02Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other64549
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/40465
dc.description.abstractDarba autore Nora Vrubļevska ir izstrādājusi diplomdarbu „Fotogrāmata kā radoši praktisks uzdevums vizuālās mākslas stundās“. Formulēts diplomdarba mērķis - izpētīt fotogrāmatu nozīmi mūsdienu fotogrāfijā un iespējas to pielietot kā radoši praktisku uzdevumu vizuālās mākslas stundās, izveidot uzdevumu kopu 9. klasei. Diplomdarbs sastāv no 4 daļām. Pirmajā nodaļā apskatīta fotogrāmatu loma mūsdienu fotogrāfijā, apzināts to saturs un formāts, definēti ar fotogrāfiju un skatu punktu saistīti termini, aprakstīta pusaudžu komunikācija ar fotogrāfijas palīdzību un apskatīti vizuālizpratnes pamatjautājumi. Otrajā nodaļā izveidota uzdevumu kopa „Fotogrāmata“, apkopotas fotogrāfijas mācību metodes saistībā ar identitātes tēmu, aprakstīti un izvērtēti izmēģinājuma darbības rezultāti. Trešajā nodaļā autores radošā darba – fotogrāmatas – apraksts. Darba noslēgumā izdarīti secinājumi par diplomdarbu. Diplomdarbs veiksmīgi realizēts Friča Brīvzemnieka pamatskolas 9. klasē.
dc.description.abstractThe author Nora Vrublevska has completed the diploma paper „Photobook as a creative assignment in a visual arts class“. The goal was to research the importance of photobook in modern photography and ways to explore photobook as a creative assignment in a visual arts class, and to develop a group of assignments for grade 9. The diploma paper consists of 4 parts. The first chapter examines the role of photobook in modern photography, describes its content and format, defines terms related to photography and view point, and describes the youth’s communication via photography and the basic questions of visual literacy. In the second chapter the group of assignments „Photobook“ is presented, along with photography teaching methods related to theme of idenity, and the approbation is described and evaluated. The third chapter describes author’s creative work – a photobook. In the final part of the diploma paper, conclusions are presented. The diploma project has successfully been realized in Frica Brivzemnieka elementary school, grade 9.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectfotogrāfija
dc.subjectfotogrāmata
dc.subjectskatu punkts
dc.subjectvizuālizpratne
dc.titleFotogrāmata kā radoši praktisks uzdevums vizuālās mākslas stundās
dc.title.alternativePhotobook as a Creative Assignment in a Visual Arts Class
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record