Show simple item record

dc.contributor.advisorKraģe, Gunta
dc.contributor.authorRaupa, Rebeka
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2018-07-04T01:02:08Z
dc.date.available2018-07-04T01:02:08Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other65240
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/40475
dc.description.abstractRebekas Raupas diplomdarbam „Sociālā pedagoga darbība sociālo un pašaprūpes prasmju veicināšanā „X” Bērnu un jauniešu centra audzēkņiem.” Diplomdarba mērķis- Izpētīt sociālā pedagoga darbību sociālo un pašaprūpes prasmju veicināšanā „X” Bērnu un jauniešu centra audzēkņiem, izstrādāt sociālpedagoģiskās darbības programmu audzēkņu sociālo un pašaprūpes prasmju veicināšanā, veikt tās aprobāciju un iegūto rezultātu analīzi. Teorētiskajā daļā apskatīta informācija par Bērnu un jauniešu centra audzēkņu patstāvības veidošanos, sociālo un pašaprūpes prasmēm un ārpusģimenes aprūpes iestāžu darbība. Praktiskajā daļā veikts pētījums „X” Bērnu un jauniešu centrā par audzēkņu sociālo un pašaprūpes prasmju veicināšanu, izstrādāta sociālpedagoģiskā darbības programma ”X” Bērnu un jauniešu centrā audzēkņu sociālo un pašaprūpes prasmju veicināšanā un veikta tās aprobācija. Atslēgvārdi: audzēknis, ārpusģimenes aprūpe, patstāvība, sociālpedagoģiskā darbība, sociālais pedagogs, sociālās un pašaprūpes prasmes.
dc.description.abstractFor diploma thesis by Rebeka Raupa „Social Pedagogue`s Activity to Improve Students` Social and Self- Care Skills in Children and Youth Centre X”. The goal of diploma thesis- to research social pedagogue’s activity for the improve of social and self- care skills in Children and youth centre X, develop a program of socialpedagogical activities to improve social and self- care skills, approbate it and analyze the generated results. Theoretical part covers information about students` formation of independence in Children and Youth centre, social and self- care skills, work of foster care. In the practical part of thesis a research was done in Children and Youth centre X about social and self- care skills in Children and Youth centre X, a program of socialpedagogical activities was developed to improve students` social and self- care skills in Children and Youth centre X and program’s approbation was done. Key words: Independence, foster care, social and self- care skills, social pedagogue, social-pedagogical activity, student.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectaudzēknis
dc.subjectārpusģimenes aprūpe
dc.subjectpatstāvība
dc.subjectsociālpedagoģiskā darbība
dc.subjectsociālais pedagogs
dc.titleSociālā pedagoga darbība sociālo un pašaprūpes prasmju veicināšanā "X" bērnu un jauniešu centra audzēkņiem
dc.title.alternativeSocial Pedagogue`s Activity to Improve Students` Social and Self- Care Skills in Children and Youth Centre X
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record