Показать сокращенную информацию

dc.contributor.advisorŠķiltere, Daina
dc.contributor.authorZecmane, Arta
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2018-07-04T01:03:12Z
dc.date.available2018-07-04T01:03:12Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other65334
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/40540
dc.description.abstractTūrisma nozare ir viena no straujāk attīstošajām nozarēm pasaulē, kas katru gadu apkalpo arvien vairāk tūristu. Nozare ir jūtīga satricinājumiem un atrodas pārmaiņu periodā. Latvijai, kuras tūrisms turpina ik gadu attīstīties trūkst unikālu un jaunu tūrismu piedāvājumu lai varētu veiksmīgi konkurēt ar lielajiem tūrisma tirgiem. Valsts plānošanas politika neveicina tūrisma attīstību. Maģistra darba mērķis ir izpētīt Latvijas tūrisma piedāvājumu un attīstības stratēģijas, izstrādāt priekšlikumus Latvijas tūrisma piedāvājuma konkurētspējas celšanai. Balstoties uz pētījumu rezultātiem, secināts ka tūrisms Latvijā turpina attīstīties, bet ir nepieciešami jauni produkti, kas veicinātu ceļotāju uzturēšanos Latvijā ilgāk. Maģistra darbs sastāv no 94 lapaspusēm, ietver 21 attēlus, 3tabulas. Atslēgas vārdi: Latvijas tūrisms, tūrisma tendences pasaulē, tūrisma attīstības stratēģijas, tūrisma produkts  
dc.description.abstractTourism is one of the fastest developing industries in the world and every year it serves more and more tourists. Industry is sensitive to different shocks and now experience changes. In Latvia tourism continues to develop every year, but it lacks new and unique offers in order to successfully compete with large tourism markets. Government planning policy does not encourage the development of tourism either. Tourism supply and development, and to elaborate suggestions in order to raise competitiveness of tourism supply of Latvia. The results of the research show that tourism in Latvia continues to develop, but new products are necessary to encourage tourists to stay in Latvia longer. The Master's Paper consists of 94 pages and contains 96 pages. 21 pictures and 3 tables. Key words: Latvian tourism, tourism trends in in the world, strategies of tourism development, tourism product.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectVadībzinātne
dc.subjectLatvijas tūrisms
dc.subjecttūrisma tendences pasaulē
dc.subjecttūrisma attīstības stratēģijas
dc.subjecttūrisma produkts
dc.titleTūrisma pieprasījuma izmaiņu mūsdienu tendences.
dc.title.alternativeModern trends of tourism demand changes.
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Файлы в этом документе

Thumbnail

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию