Browsing RPIVA / RTTEMA (1995-2016) by Title
Now showing items 2106-2125 of 4347
-
Pakaļējo mēleņu ([k], [g], [h]) izrunas traucējumu novēršana vingrinājumos, rotaļās vidējā pirmsskolas vecuma bērniem ar fonētiski fonemātiskiem traucējumiem
(Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija, 2016) -
Palīdzošo profesiju izdegšanas rādītāji un stresa pārvarēšanas stratēģijas
(Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija, 2016) -
Pamatkustību - mešanas, tveršanas un ripināšanas sekmēšana kustību rotaļās 5-6 gadu veciem bērniem pirmsskolā
(Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija, 2015) -
Pamatkustību apguves sekmēšana pirmsskolas vecuma bērniem kustību rotaļās
(Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija, 2016) -
Pamatskolas 5.-9.klašu skolēnu karjeras izglītības plānošana un vadība
(Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija, 2011) -
Pamatskolas pedagoģiskā personāla darbība atbalsta sniegšanā skolēniem bilingvālās izglītības prorammu apguvē
(Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija, 2012) -
Pamatskolas skolēnu mācīšanas procesu labklājība
(Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija, 2012) -
Papīra darbi kā 5-6 gadus vecu bērnu pirkstu sīkās muskulatūras attīstības līdzeklis
(Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija, 2016) -
Par ceļu satiksmes noteikumu pārkāpumiem sodītu un nesodītu 30 - 40 gadīgu sieviešu agresijas līmeņa atšķirības
(Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija, 2016) -
Pareizas stājas veicināšanas iespējas sporta nodarbībās bērniem ar garīgās un kustību attīstības traucējumiem
(Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija, 2014) -
Pareizas stājas veidošanās pirmsskolas vecākajā grupā
(Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija, 2016) -
Pasaka - dialogrunas sekmētāja vecākā pirmsskolas vecuma bērniem
(Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija, 2016) -
Pasaka jaunākā pirmsskolas vecuma bērnu emocionālās atsaucības sekmēšanai
(Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija, 2014) -
Pasaka kā līdzeklis matemātisko priekšstatu veidošanā 4 - 5 gadu vecumā
(Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija, 2015) -
Pasaka kā līdzeklis pirmsskolas vecuma bērnu emocionālās attīstības sekmēšanai
(Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija, 2013) -
Pasaka kā pedagoģisks līdzeklis matemātisko priekšstatu veidošanai vecākajā pirmskolas vecumā
(Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija, 2014) -
Pasaka vārdu krājuma pilnveides sekmēšanai vecākā pirmsskolas vecuma bērniem ar valodas sistēmas nepietiekamu attīstību
(Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija, 2012) -
Pasaka vecākā pirmsskolas vecuma bērnu radosās darbības sekmēšanai
(Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija, 2011) -
Pasakas 4-5 g.v. bērnu valodas bagātināšanai pirmsskolā
(Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija, 2016) -
Pasakas kā 3-4 gadus vecu bērnu emocionālās atsaucības sekmētājas
(Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija, 2013)