Browsing RPIVA / RTTEMA (1995-2016) by Title
Now showing items 3494-3513 of 4347
-
Taisnīgas kompensācijas aprēķins privātajām pirmsskolas izglītības iestādēm
(Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija, 2014) -
Tālākizglītības vadības modelis vispārējās izglītības iestāžu pedagogu profesionālai pilnveidei
(Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija, 2015) -
Tālmācībā un klātienē iegūtas vidējās izglītības kvalitāte
(Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija, 2016) -
TDA Teiksma un Jāņa Ērgļa darbības pieredzes analīze
(Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija, 2017) -
Teatrālās rotaļas izmantošana 3-4 gadus vecu bērnu runas attīstības sekmēšanai
(Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija, 2016) -
Tehnisko iemaņu veidošanās priekšnoteikumi 7-9 gadu vecuma bērniem klavierspēles apguves sākumposmā
(Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija, 2014) -
Tehnisko vingrinājumu izmantošanas iespējas pusaudžu radošuma veicināšanai klavierspēles apguvē
(Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija, 2012) -
Teksta uzdevuma risinātprasmes veicināšana skolēniem 1.- 2. klasē
(Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija, 2017) -
Teksta uzdevumi jaunākā skolas vecuma bērnu intelektuālās attīstības veicināšanai
(Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija, 2017) -
Teksta uzdevumu apguves veicināšanas iespējas skolēniem sākumskolā
(Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija, 2014) -
Tekstilmateriāli kā 6 -7 gadu vecuma bērnu roku pirkstu muskulatūras attīstības veicinātāji
(Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija, 2013) -
Tekstīlijas materiāli kā sešgadīgu bērnu patstāvības veicinātāji.
(Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija, 2013) -
Tekstveides prasmju pilnveide 9. klases skolēniem latviešu valodas mācību stundās
(Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija, 2014) -
Temata “Valoda un identitāte” apguves organizācija latviešu valodas stundās 12. klasē
(Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija, 2013) -
Temata „Ceļošana” mācīšanas organizācija angļu valodas stundās 10.klasē
(Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija, 2013) -
Temata „Dabas procesi un parādību veidošanās” apguves organizācija ģeogrāfijas stundās 10. klasē
(Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija, 2013) -
Temata „Pilsētas vides tēlojums Pāvila Rozīša, Aleksandra Čaka un „Elles ķēķa” autoru daiļradē” apguves organizācija literatūras stundās 12. klasē
(Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija, 2013) -
Temata „Simboli un zīmes” mācību procesa organizācija vizuālās mākslas stundās 10. klasē
(Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija, 2013) -
Teorētiski noskaidrot un praktiski pārbaudīt angļu valodas apguves sekmēšanas iespējas rotaļu darbībā
(Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija, 2016) -
Tēlotājdarbība 5-6 gadus vecu bērnu uztveres sekmēšanai
(Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija, 2012)