• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Mārketinga komunikācijas attīstīšana firmai SIA "Travel art LV".

Thumbnail
View/Open
303-67143-Blomniece_Baiba_bb08040.pdf (5.021Mb)
Author
Blomniece, Baiba
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Stabulniece, Laila
Date
2018
Metadata
Show full item record
Abstract
Bakalaura darba tēma: Mārketinga komunikācijas attīstīšana firmai sia “Travel Art LV”. Apskatāmā problēma - firmā “Travel Art LV” ir slikti attīstīta mārketinga projektu plānošana, virzīšana, kas kavē firmas straujāku attīstību, atpazīstamības veicināšanu. Izvirzītais pētījuma mērķis - noteikt mārketinga komunikācijas attīstīšanas iespējas un piedāvāt savu komunikācijas plānu gada griezumā. Darbā veikta anketēšana, intervija un analīze par jaunas potenciālās mērķauditorijas piesaistes iespējām - tās zināšanas par firmu, sporta braucieniem, vidi, kurā smeļas iedvesmu. Analīzes rezultātā autore piedāvā firmai mārketinga komunikācijas plānu, kas balstīts uz komunikāciju interneta vidē, uzsvaru liekot uz Facebook, Instagram, Youtube, Google kā arī ziņu/izklaides portālos un radio. Bakalaura darbs sastāv no 3 nodaļām, 80 lappusēm, 30 attēliem, 1 tabulas, 5 pielikumiem.
 
Bachelor thesis: MARKETING COMMUNICATION DEVELOPMENT FOR "TRAVEL ART LV" LLC. The problem - the company Travel Art LV has a poorly developed marketing project planning, promotion, which hinders the company's faster development, promotion of visibility. The aim of the research is to determine the possibilities of developing marketing communication and to offer its communication plan in the annual section. In the job is a questionnaire, interview and analysis about new potential audience engagement opportunities - about audience knowledge of the company, sports trips, an inspirational environment. As a result of the analysis, the author offers the company a marketing communication plan based on communication in the Internet environment, placing emphasis on Facebook, Instagram, Youtube, Google as well as news sites/ entertainment sites and radio. Bachelor paper consists of 3 chapters, 80 pages, 30 pictures, 1 tables, 5 annexes.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/40754
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [8528]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV