Просмотр Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses по автору "Irbe, Ingrīda"
Отображаемые элементы 21-34 из 34
-
Mākslinieciskās izteiksmes līdzekļi Kloda Monē ainavās un to izmantošanas iespējas krāsu apguvē vizuālās mākslas nodarbibās 4 -5 gadus veciem bērniem
Dinsberga, Linda (Latvijas Universitāte, 2022)Diplomdarba „Mākslinieciskās izteiksmes līdzekļi Kloda Monē ainavās un to izmantošanas iespējas krāsu apguvē vizuālās mākslas nodarbībās pirmsskolas 2. posmā” mērķis ir izpētīt gleznošanas tehnikas ar triepieniem un krāsu ... -
Mākslinieciskās izteiksmes līdzekļi Pablo Pikaso kubisma perioda klusajās dabās un to izmantošanas iespējas mākslas skolas 5. klasē
Lauberte, Inga (Latvijas Universitāte, 2012)Diplomdarba „Mākslinieciskās izteiksmes līdzekļi Pablo Pikaso kubisma perioda klusajās dabās un to izmantošanas iespējas mākslas skolas 5. klasē” galvenais mērķis ir izpētīt Pablo Pikaso daiļrades kubisma perioda klusajās ... -
Mākslinieciskās izteiksmes līdzekļi Pablo Pikaso sintētiskā kubisma perioda asamblāžās un to izmantošanas iespējas vizuālās mākslas stundās 5. klasē
Fostiropulo, Anastasija (Latvijas Universitāte, 2021)Diplomdarba temats ir „Mākslinieciskās izteiksmes līdzekļi Pablo Pikaso sintētiskā kubisma perioda asamblāžās un to izmantošanas iespējas vizuālās mākslas stundās 5. klasē” Darbs izstrādāts ar mērķi izpētīt mākslinieciskās ... -
Mākslinieciskās izteiksmes līdzekļu izpēte Žorža Serā daiļradē vizuālās mākslas stundās 7. klasē
Krastiņa, Sintija (Latvijas Universitāte, 2020)Diplomdarba galvenais mērķis ir izpētīt Žorža Serā mākslinieciskos izteiksmes līdzekļus un to izmantošanas iespējas 7. klases vizuālās mākslas stundās. Darbs sastāv no trīs nodaļām, kurās autore izvirza vairākus uzdevumus, ... -
Mākslinieciskās izteiksmes līdzekļu un kompozīcijas principu izpēte Demjena Hērsta gleznās vizuālās mākslas stundās 2. Klasē
Juraševska, Kaiva (Latvijas Universitāte, 2022)Diplomdarba „Mākslinieciskās izteiksmes līdzekļu un kompozīcijas principu izpēte Demjena Hērsta gleznās vizuālās mākslas stundās 2. klasē” mērķis ir izpētīt D.Hērsta gleznās izmantotos mākslinieciskās izteiksmes līdzekļus ... -
Māksliniecisko izteiksmes līdzekļu izpēte Amadeo Modiljani portretos vizuālās mākslas stundās 9.klasē
Miķelsone, Vita (Latvijas Universitāte, 2013)Diplomdarba „Mākslinieciskās izteiksmes līdzekļu izpēte Amadeo Modiljani gleznotajos portretos vizuālās mākslas stundās 9.klasē” teorētiskajā daļā autore pēta A.Modiljani daiļradi un mākslinieciskās izteiksmes līdzekļus ... -
Māksliniecisko izteiksmes līdzekļu izpēte Andrē Derēna ainavās vizuālās mākslas stundās 2.klasē
Ūdre, Santa (Latvijas Universitāte, 2020)Diplomdarba “Māksliniecisko izteiksmes līdzekļu izpēte Andrē Derēna ainavās vizuālās mākslas stundās 2.klasē” mērķis ir izpētīt un izzināt mākslinieciskās izteiksmes līdzekļus un paņēmienus A.Derēna ainavās un to pielietojuma ... -
Māksliniecisko izteiksmes līdzekļu izpēte Dž. Polloka darbos mākslas skolas 1. Klasē
Cābe, Ilze (Latvijas Universitāte, 2020)Diplomdarba “Māksliniecisko izteiksmes līdzekļu izpēte Dž. Polloka darbos mākslas skolas 1. klasē” galvenais mērķis ir izpētīt Dž. Polloka mākslinieciskās izteiksmes līdzekļus un tehniku viņa gleznotajos darbos un rosināt ... -
Plastilīna animācijas tehnikas izmantošanas iespējas vizuālās mākslas nodarbībās Dānijas slēgta tipa mācību iestādē 15 – 17 gadus veciem audzēkņiem
Otomere, Linda (Latvijas Universitāte, 2010)Diplomdarba „Plastilīna animācijas tehnikas izmantošanas iespējas vizuālās mākslas nodarbībās Dānijas slēgta tipa mācību iestādē 15 – 17 gadus veciem audzēkņiem” mērķis ir izpētīt un noskaidrot plastilīna animācijas tehnikas ... -
Uzdevumu kopa krāsu mācības apgūšanai 5. klasē
Pavloviča, Dita (Latvijas Universitāte, 2007)Vizuālās mākslas mācību mērķis ir sekmēt radošas, emocionāli un intelektuāli izglītotas personības veidošanos. Šis process ietver sevī mākslas vērtību apguvi, iepazīstot nozīmīgus Latvijas un pasaules mākslas piemērus, ... -
Viktora Vazareli mākslinieciskās izteiksmes līdzekļu izmantošanas iespējas, iepazīstot opārtu vizuālās mākslas stundās 9. klasē
Valdmane, Inga (Latvijas Universitāte, 2007)Vizuālajai mākslai ir liela nozīme radošas un emocionālas personības attīstībā, kura iepazīstoties ar mākslas daudzveidīgo pasauli, gan ar mākslas dažādajiem veidiem, gan mākslas virzieniem un tās izteiksmes līdzekļiem, ... -
Vizuālās mākslas izteiksmes līdzekļi kubismā un to izmantošanas iespējas vizuālās mākslas stundās 7. klasē
Repele, Egita (Latvijas Universitāte, 2007)Vizuālās mākslas stundām ir ļoti liela nozīme katra skolēna mākslas valodas izkopšanā, emocionālas personības attīstībā, jo iepazīstinot skolēnus ar mākslas daudzveidīgo pasauli, ar dažādajiem mākslas veidiem, mākslas ... -
Voldemāra Irbes pasteļglezniecības paņēmienu iepazīšana vispārizglītojošās skolas 9. klasē
Budnika, Sigita (Latvijas Universitāte, 2008)Diplomdarba tēma ir „Voldemāra Irbes pasteļglezniecības paņēmienu iepazīšana vispārizglītojošās skolas 9. klasē”. Diplomdarba mērķis ir izpētīt un iepazīt Voldemāra Irbes pasteļglezniecības paņēmienu daudzveidību vizuālās ... -
Zīda apgleznošanas iespējas vizuālās mākslas pulciņā
Milliņa, Daina (Latvijas Universitāte, 2007)Diplomdarbā ”Mācību uzskates līdzekļu izveide zīda apgleznošanā” autore iepazīstina ar nosacījumiem mācību uzskates līdzekļu izveidei. Doti ieteikumi materiālu un darbarīku izvēlei zīda apgleznošanā, sniegts ieskats plašāk ...