Browsing Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses by Subject "vadības funkcijas"
Now showing items 1-12 of 12
-
Emociju regulācijas, vadības funkciju un uzmanības deficīta un hiperaktivitātes traucējuma pazīmju saistības pieaugušo izlasē
(Latvijas Universitāte, 2023)Pētījuma mērķis ir noskaidrot emociju regulācijas, vadības funkciju un uzmanības deficīta un hiperaktivitātes traucējumu pazīmju saistības pieaugušo izlasē. Pētījuma ietvaros piedalījās 116 respondenti vecumā no 18 līdz ... -
Ēšanas uzvedības saistība ar vadības funkcijām un lemšanas procesu
(Latvijas Universitāte, 2020)Pētījuma mērķis ir pārbaudīt un izpētīt, kādas ir saistības starp ēšanas uzvedību, vadības funkcijām un lemšanas procesu. Papildu mērķis ir noteikt, vai pastāv ēšanas uzvedības, vadības funkciju un lemšanas procesa atšķirības ... -
Garastāvokļa mediēta fona mūzikas ietekme uz selektīvo uzmanību un vadības funkcijām
(Latvijas Universitāte, 2019)Fona mūzika ir mūzikas veids, kura tiek atskaņota brīdī, kad klausītājs savu uzmanību vērš uz kādu citu darbību – automašīnas vadīšanu, mācīšanos, iepirkšanos utt. Līdzšinējie pētījumi norāda, ka šāda veida mūzikai piemīt ... -
Kognitīvo funkciju saistība ar bioķīmiskajiem rādītājiem 9-10 gadus veciem bērniem
(Latvijas Universitāte, 2019)Pētījuma mērķis ir izpētīt saistību starp leptīnu, HOMA-IR indeksu un informācijas apstrādes ātrumu, impulsu kavēšanu, selektīvo vizuālo uzmanību, verbālo atmiņu un motoro ātrumu. Pētījumā piedalījās 88 bērni (51 meitene; ... -
Kognitīvo funkciju saistība ar UDHS simptomiem 10-11 gadus veciem bērniem
(Latvijas Universitāte, 2020)Pētījuma mērķis bija noskaidrot UDHS simptomu un kognitīvo spēju saistību bērniem vecumā no 10 līdz 11 gadiem. Pētījuma hipotēze - bērniem ar augstākiem UDHS simptomu rādītājiem būs zemāki kognitīvo spēju rādītāji. Pētījumā ... -
Kognitīvo funkciju, impulsivitātes un hiperaktivitātes rādītāju atšķirības starp bērniem ar un bez UDHS pazīmēm
(Latvijas Universitāte, 2022)Pētījumā tika izvirzīti trīs mērķi: 1) Noskaidrot, kādas uzmanības noturības, impulsu kontroles un hiperaktivitātes rādītāju atšķirības pastāv starp bērnu grupu ar un bez UDHS pazīmēm; 2) Kādas kognitīvo funkciju atšķirības ... -
Latvijas profesionālo vidējo izglītības iestāžu (tehnikumu) funkcijas un to organizatoriskā struktūra
(Latvijas Universitāte, 2023)Izglītības procesam nemitīgi mainoties un attīstoties, ir jāizdara secinājumi par izglītības procesa vadību ne tikai vispārējās izglītības iestādēs, bet arī tehnikumos. Darbs sastāv no 4 nodaļām. Pirmajā nodaļā pētot ... -
Miegainības, miega ilguma un vizuālās darba atmiņas saistība pusaudžiem
(Latvijas Universitāte, 2020)Šī pētījuma mērķis ir noskaidrot pašnovērtētās dienas miegainības, iepriekšējās nakts miega ilguma, parastas darba nedēļas nakts miega ilguma un vizuālās darba atmiņas saistību pusaudžiem. Pētījumā piedalījās 143 dalībnieki ... -
Vadības funkcijas pusaudžiem ar suicidālām domām
(Latvijas Universitāte, 2015)Pētījuma mērķis ir noteikt sakarības starp vadības funkciju grūtībām un suicidālām domām pusaudžu izlasē. Izlasi veido 105 respondenti vecumā no 14 līdz 17 gadiem. Pētījumā tiek izmantota Vadības funkciju uzvedības vērtēšanas ... -
Vadības funkciju saistības ar miega traucējumiem, afāzijas elementiem un smadzeņu bojājuma lokalizāciju pacientiem pēc insulta
(Latvijas Universitāte, 2017)Šī pētījuma mērķis bija noskaidrot vai pastāv saistības starp vadības funkcijām un miega kvalitāti, afāzijas elementiem jeb vieglu afāziju un smadzeņu bojājuma puslodi pacientiem pēc insulta. Izlasi veido abu dzimumu ... -
Vadības funkciju un ruminēšanas saistība ar sociālās trauksmes rādītājiem kibervidē un klātienē
(Latvijas Universitāte, 2022)Pētījuma mērķis bija adaptēt vadības funkciju un sociālās trauksmes ruminēšanas pašnovērtējuma aptaujas, izveidot Sociālās trauksmes klātienē un kibervidē aptauju un noskaidrot, kādas ir vadības funkciju un ruminēšanas ... -
Vadības, uzmanības funkciju un apstrādes ātruma spēju heterogenitāte bērniem ar un bez UDHS
(Latvijas Universitāte, 2022)Pētījuma mērķis bija izpētīt vadības, uzmanības funkciju un informācijas ātruma spēju heterogenitāti bērniem ar un bez UDHS. Kā arī noskaidrot vai pastāv statistiski nozīmīgas atšķirības šajās spējās starp abām grupām. ...