Search
Now showing items 1-2 of 2
Vīna ražotāju uzņēmumu grafiskās identitātes vizuālie aspekti
(Latvijas Universitāte, 2017)
Gan vīna, gan citu produktu vizuālajam izskatam ir liela nozīme šodienas tirgū. Vispirms cilvēks produktu bauda ar acīm un tikai tad ar muti. Tas, kā tiek pasniegts, produkts norāda uz uzņēmuma kvalitāti un spēju konkurēt ...
Etiķešu dizaina stilistika viskija ražotājiem Īrijā un Amerikas Savienotajās Valstīs
(Latvijas Universitāte, 2022)
Cilvēks produktu vispirms bauda ar acīm un tikai tad ar muti, tāpēc gan viskija, gan citu produktu vizuālajam izskatam ir liela nozīme šodienas tirgū. Uzņēmuma kvalitāti un spēju konkurēt ar citiem zīmoliem bieži nosaka ...