• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
Search 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Search
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-10 of 714

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

Diferenciācija: pieredze un rekomendācijas svešvalodu mācīšanas un zināšanu pārbaudes sistēmas pilnveidei vidusskolā 

Rektiņa, Andra (Latvijas Universitāte, 2021)
Saskaņā ar izglītības standartu, skolēniem, beidzot vidusskolu, būtu jāsasniedz B 2 līmenis pirmajā svešvalodā. Centralizēto eksāmenu rezultāti liecina, ka 42% vidusskolas beidzēju šo līmeni nesasniedz. Tas, savukārt, ...
Thumbnail

Induktīvā pieeja 5.klases skolēnu iepazīstināšanā ar lietišķo rakstu stilu angļu valodā rakstītprasmes veicināšanai 

Laizāne, Elvīra (Latvijas Universitāte, 2021)
Kompetenču pieejas mācību saturā ieviešana ir radījusi diskusiju par stundu efektivitāti, norādot, ka skolēniem stundās jāmācās domāt, analizēt un secināt. Induktīvās pieejas, tāpat kā kompetenču pieejas mērķis ir attīstīt ...
Thumbnail

Kā projekti un uzdevumi matemātikā palīdz attīstīt plānošanas prasmes 5.klašu skolēniem 

Vaivade, Anete (Latvijas Universitāte, 2021)
Darba tēma ir kā projekti un matemātikas uzdevumi palīdz attīstīt plānošanas prasmes 5.klašu skolēniem. Diplomdarba - pētījuma autors ir Anete Vaivade un līdzautors Daugavpils universitātes studente Daiga Būda. Pētījuma ...
Thumbnail

Starpskolu projektu metode 5. klases sadarbības prasmju attīstībai angļu valodā 

Ziediņa, Jana (Latvijas Universitāte, 2021)
Grupu darbs ir būtisks jaunākā vecumposma pusaudžu sadarbības prasmju attīstības sekmēšanai. Tomēr reģionu skolās ir ierobežotas iespējas grupu veidošanai angļu valodas stundās skolēnu skaita dēļ vienā klasē. Tas ir ...
Thumbnail

Starpskolu projektu metode 5. klases sadarbības prasmju attīstībai angļu valodā 

Romanovska, Zaiga (Latvijas Universitāte, 2021)
Grupu darbs ir būtisks jaunākā vecumposma pusaudžu sadarbības prasmju attīstības sekmēšanai. Tomēr reģionu skolās ir ierobežotas iespējas grupu veidošanai angļu valodas stundās skolēnu skaita dēļ vienā klasē. Tas ir ...
Thumbnail

Lasītprasmes veicināšana angļu valodā sākumskolas skolēniem ar disleksiju vai specifiskiem lasīšanas traucējumiem 

Bulava, Ieva (Latvijas Universitāte, 2021)
Lasītprasme ir viena no svarīgākajām prasmēm, kas nepieciešama veiksmīgai tālākajai izaugsmei un akadēmisko sasniegumu iegūšanai. Darba autores uzskata, ka pastiprināta uzmanība lasītprasmes apgūšanai jāpievērš arī angļu ...
Thumbnail

Lasītprasmes veicināšana angļu valodā sākumskolas skolēniem ar disleksiju vai specifiskiem lasīšanas traucējumiem 

Roķe, Ieva (Latvijas Universitāte, 2021)
Lasītprasme ir viena no svarīgākajām prasmēm, kas nepieciešama veiksmīgai tālākajai izaugsmei un akadēmisko sasniegumu iegūšanai. Darba autores uzskata, ka pastiprināta uzmanība lasītprasmes apgūšanai jāpievērš arī angļu ...
Thumbnail

Sociāli emocionālo mācīšanās programmas adaptācija matemātikas un dizaina un tehnoloģijas mācību stundās 

Ore, Daniels Dāvis (Latvijas Universitāte, 2021)
Sociāli emocionālās mācīšanās programmas adaptācija matemātikas un dizaina un tehnoloģijas mācību stundās. Darba autori Dāvis Rudzītis, Daniels Dāvis Ore, darba vadītāja prof. Dr.psych Guna Svence. Diplomdarbs -61 lpp., ...
Thumbnail

Sociāli emocionālo mācīšanās programmas adaptācija matemātikas un dizaina un tehnoloģijas mācību stundās 

Rudzītis, Dāvis (Latvijas Universitāte, 2021)
Sociāli emocionālās mācīšanās programmas adaptācija matemātikas un dizaina un tehnoloģijas mācību stundās. Darba autori Dāvis Rudzītis, Daniels Dāvis Ore, darba vadītāja prof. Dr.psych Guna Svence. Diplomdarbs -61 lpp., ...
Thumbnail

Mācību līdzekļu izstrāde dizaina procesa apguvei un pašvadītas mācīšanās attīstīšanai dizaina un tehnoloģiju priekšmetā 

Kasparsone, Anna Elīzabete (Latvijas Universitāte, 2021)
Darba autores diplomdarbā “Mācību līdzekļu izstrāde dizaina procesa apguvei un pašvadītas mācīšanās attīstīšanai dizaina un tehnoloģiju priekšmetā” izstrādājušas dizaina domāšanas un dizaina apguves mācību materiālus, kas ...
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • . . .
  • 72

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Discover

AuthorŠuspāne, Laura (2)Adomena-Matuseviča, Inese (1)Agarelova, Svetlana (1)Aizupiete, Signe (1)Akermane, Antra (1)Aleksejeva, Kristīne (1)Alferenkova, Olga (1)Ambaine, Estēra (1)Andiņa, Inga (1)Ansone, Anna Marija (1)... View MoreSubject
Izglītības zinātnes (714)
pirmsskola (66)Pirmsskola (30)sadarbība (29)matemātika (21)vārdu krājums (20)pašvadīta mācīšanās (19)rotaļa (19)adaptācija (16)sociālās prasmes (16)... View MoreDate Issued2023 (497)2022 (138)2021 (79)

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV