Search
Now showing items 1-10 of 24
Izglītības iestādes vadītāja darbības rezultativitāte mazākumtautību skolās Latvijā
(Latvijas Universitāte, 2017)
Arvien vairāk integrējoties Eiropas Savienībā un sadarbojoties ar ārzemēm, pieaug arī etniskā daudzveidība Latvijā. Multikulturālisms paredz katras kultūras saglabāšanu, cienot tās vēsturi, valodu, tradīcijas un vērtības. ...
SKOLAS DIREKTORA UN PERSONĀLA SADARBĪBA IEKĻAUJOŠĀS IZGLĪTĪBAS SEKMĒŠANĀ
(Latvijas Universitāte, 2017)
Iekļaujošā izglītība dod iespēju visiem dalībniekiem pilnā apmērā piedalīties visu izglītības posmu iestāžu dzīvē, iegūt izglītību sev atbilstošā, saprotamā un pieņemamā veidā. Pētījumi par iekļaujošās izglītības iespējām ...
Vadības modeļa "Atbalsts pozitīvai uzvedībai" ieviešana Ozolnieku vidusskolā
(Latvijas Universitāte, 2017)
Jau ilgāku laiku pasaulē un vairākus gadus Latvijas sabiedrībā visos līmeņos tiek diskutēts jautājums par skolēnu uzvedību - vardarbību, agresiju skolā, par to kā uzturēt klasē kārtību, lai skolēni skolā varētu mācīties ...
IZGLĪTĪBAS POLITIKAS ANALĪZES DOKUMENTU NOZĪME UN AKTUALITĀTE POLITIKAS VEIDOŠANAS PROCESĀ LATVIJĀ
(Latvijas Universitāte, 2017)
Maģistra darba tēma – Izglītības politikas analīzes dokumentu nozīme un aktualitāte politikas veidošanas procesā Latvijā. Politikas analīzes dokuments ir spēcīgs rīks (instruments) un var kalpot dažādiem mērķiem politikas ...
Izglītības iestādes vadītājs un tā loma vispārizglītojošās skolas kvalitātes nodrošināšanā
(Latvijas Universitāte, 2017)
Pēdējās pāris desmitgadēs lielu aktualitāti ieguvuši jautājumi, kas saistīti ar skolas stratēģisko vadību un līdzekļiem, kas nepieciešami skolas funkcionalitātes nodrošināšanai. Skolu pieaugošā patstāvība izglītības iestādes ...
Vadītājs un tā loma darba vides veidošanā izglītības iestādē cilvēkiem ar speciālām vajadzībām
(Latvijas Universitāte, 2017)
Maģistra darba tēma ir "Vadītājs un tā loma darba vides veidošanā izglītības iestādē cilvēkiem ar speciālām vajadzībām". Darba autore Lana Andersone, darba vadītājs Andris Grīnfelds. Tā kā mūsdienu sabiedrībā aktuāls ir ...
Pedagogu kompetenču novērtēšanas metode pirmsskolas izglītības iestādē
(Latvijas Universitāte, 2017)
Maģistra darba nosaukums ir „Pedagogu kompetenču novērtēšanas metodes pirmsskolas izglītības iestādē.” Pirmsskolas izglītības mērķis ir sekmēt bērnu vispusīgu, harmonisku attīstību un to sagatavošanu sākumskolas izglītības ...
Mentordarbības stratēģijas jauno skolotāju atbalstam pirmajos darba gados
(Latvijas Universitāte, 2017)
Maģistra darba „Mentordarbības stratēģijas jauno skolotāju atbalstam pirmajos darba gados” mērķis ir izpētīt kvalitatīvu mentordarbību, padziļināti izzināt izglītības programmas „Iespējamā misija” mentordarbības stratēģiju ...
Plurilingvisma veicināšana kā viens no skolas uzdevumiem
(Latvijas Universitāte, 2017)
Viens no pamatnosacījumiem, lai atvieglotu piekļuvi darbam un izglītībai ir plurilingvisms jeb vairāku valodu zināšanas. Balstoties uz to, ka speciālistu nodarbinātība sekmē ekonomisko izaugsmi un sabiedrības dzīves līmeņa ...
Karjeras vadība vispārizglītojošo skolu 8. - 9. klašu skolēnu profesionālās pašnoteikšanās veicināšanai
(Latvijas Universitāte, 2017)
Maģistra darba “Karjeras vadība vispārizglītojošo skolu 8.-9. klašu skolēnu profesionālās pašnoteikšanās veicināšanai” mērķis ir noteikt, kā karjeras vadība uzlabos skolēnu profesionālo pašnoteikšanos. Maģistra darba ...